2013. június 24., hétfő

II. 2- Kiruccanás

*Amy*

Mikor felkeltem nem láttam magam mellett Connort szóval gondoltam hogy lent és tv-zik vagy reggelit készít nekem. Átforuldtam az oldalamra és kifelé bámultam az ablakon. Néztem amint a nap feljön a hegyek mögött . Olyan gyönyörű látvány volt hogy észre sem vettem hogy közben valaki bebújt mellém az ágyba.Éreztem ahogy egy kar megfogja  a derekam és elkezd röhögni, csak hogy a hangja nem volt ismerős
-Connor te vagy.... ÚRISTEN TE MEG MIT KERESEL ITT??!!-mondtam mikor megfordultam és Sammel találtam szembe magam.Én kiugrottam az ágyból ő pedig fuldoklott a röhögéstől.
-Jaj!-mondta miközben letörölt egy könnycseppet az arcáról.-Láttad volna az arcod.Amúgy csak azért jöttem hogy megkérdezzem , nincs-e kedved velünk jönni megnézni mivan a ház és a hegyek között.
-De van. Ki jön még ? -kérdeztem és vissza ültem az ágyszélére .
-Én , Connor, Ricky, Ricardo. Jc ,Kian,  Hope meg Aria bemennek a városba szétnézni és néhány dolgot helyrehoznak itt is.-mutatott a házra.-Na jössz vagy maradsz ? -szált ki az ágyból és akkor láttam meg hogy meztelen. Gyorsan elfordultam hogy ne lássam.
-Te egész végig csupasz voltál ? -kérdeztem kicsit idegesen.
-Ahha. Így könnyebben átváltozok.Na de jössz vagy nem ? -kérdezte megint .
-Megyek , csak menj már ki innen ! -mondtam most már röhögve.
-Akkor jobb ha sietsz, mert 10 perc és indulunk. -mondta , majd hallottam a távolodó lépteit.
Gyorsan felemésztettem magamba mindazt amit láttam , majd összeszedtem magam és lementem reggelizni. Lent nem volt senki szóval nyugodtan ettem meg egy joghurtot és egy almát, majd kimentem a hátsó udvarra.
Szerencsére , mindenki ott volt , persze farkas képében. Gondoltam egy emlékre becsuktam a szemem , s mikor kinyitottam már farkas voltam.
-Indulhatunk ? -Hallottam Connor hangját a fejembe.
Senki nem válaszolt, hanem mind elindultunk futva a hegy felé.

*Jc*
Kiannel , Ariával és Hope-pal elindultunk a városba kicsit körülnézni hogy azért tudjuk mi hol van , meg be is kellett vásárolni. Sajnos útközben egyszer meg kellett állni mert Hope meglátott egy Zombit és egyből elkezdett kérlelni minket hogy vegyük meg neki mert imádja őket. Aria meg Kian egész végig rajtunk röhögött. Annyira őrült egy menyasszonyom van , de én még így is imádom.
-Halljátok skacok mit kéne venni ? -kérdeztem mert teljesen kiment a fejemből hogy mit mondtak nekünk a többiek.
-Connor azt mondta hogy ő valami édességet, a srácok piát kértek, meg kéne venni valamit hogy a kertet megcsináljuk.-sorolta Kian a dolgokat.
-Hát akkor kezdjük a kerti dolgokkal.-mondta Aria és a mellette lévő Kertészti boltra mutatott.
Én és Kian  nem nagyon tudtuk mit kezdeni a boltban , ezért oda mentünk a kerti részlegre , s bújócskázunk. Épp egy fa mögött bújtam el mikor megláttam egy kis srácot aki ugyanolyan izgatottan guggolt egy bokor mögött mint én. Hát igen , néha visszamegyek az 5 évesek szintjére, de legalább jól érzem magam. Annyira elvonta a figyelmem a kis srác hogy észre sem vettem hogy Kian a nevemet ordítja hogy megvagyok.
-Kian,Jc gyertek kész vagyunk ! -hallottam Aria hangját. Én elindultam kifelé , mikor hirtelen KIan ráugrott a hátamra. Én megálltam és lelöktem magamról, ő pedig egy puffanással ért földet. Kiröhögtem, majd segítettem neki felállni.
-Kösz haver.-mondta miközben porolta magát. -Amúgy mizujs veled meg Hope-pal ? -kérdezte azzal a tipikus 'milyen a szex vele ' nézésével , ami olyan mint Sam tekintete minden percbe.
-Jól megvagyunk. Na és te meg Aria? -néztem rá , mire Kian kihúzta magát.
-Van néhány előnye az ágyban ha a csajod több száz éves.-mondta miközben egy házas pár mellett mentünk el akiknek kék volt az arcuk és  ránk mosolyogtak.
-Gratlálok nektek . -mondták nekünk címezve. Mi egymásra néztünk és én elnevettem magam , ám Kian összekulcsolta az ujjaink.
-Nagyon szépen köszönjük. Annyira imádom az én kis mackóm. -mondta és megsimogatta az arcom.
-Kian hülye vagy. -mondtam , majd elhúztam a kezem tőle. -Nem egy pár vagyunk . Ott áll a menyasszonyom és az ő barátnője..-mutattam az ajtóban ácsorgó lányokra. A házaspár oda nézett majd vissza ránk.
-Akkor gratulálok neked , neked eddig sok szerencsét  .-mondta Hozzám , majd Kianhez fordulva a házaspár.
-Köszönjük. -mondtam mosolyogva , majd kirángattam Kiant a boltból.
Amikor kiértünk mind a ketten elkezdtünk röhögni. A lányok csak néztek értetlen arccal. Oda mentem Hopehoz és megcsókoltam. Ő mosolygott majd visszacsókolt.
-Nem vagy éhes ? -fogta meg a kezem.
-De. Éhen halok. Skacok egy kis kaja és utána folytassuk ? -néztem Kianékre akik éppen egy csókcsata közepén voltak. -Szerintem ők már jól laktak egymással. -röhögöm el magam.
Végül sikerült elválniuk egymástól , így elindultunk keresni egy étkezdét. Hála égnek találtunk egy KFC-t ahol bezabáltuk magunkat , majd gyorsan megvettük amit a többiek mondtak. Szerencsére a csajok boszorkák és egy misztikus helyen lakunk szóval elég volt haza teleportálni , és ezzel is rengeteg időt spóroltunk.
Bepakoltuk a kaját a hűtőbe és kimentünk a hátsókertbe segíteni a lányoknak. Ültettünk néhány fát, és mikor raktuk volna fel néhány
zombi  kerti törpét, hallottam hogy jönnek a többiek és valami gáz lehet , mert rohadt gyorsan közelednek.
-Jönnek a többiek. -mondtam és magamhoz húztam Hope-ot. Kivillantak a fogaim , amit még mindig szokok. Akárhányszor ilyen helyzetbe vagyok mindig kijönnek és felsértik a szám és folyni kezd a vérem, ami után mindig megéhezek.
Olyan néhány másodperc múlva már ott állt előttem Connor farkasként. Nemsokára a többiek is jöttek utána.
-Asszem lesz egy kölyök a csapatba. -mondta miközben a szemebe nézett. Ekkor megláttam a srácok között egy kisfarkast.

3 megjegyzés:

  1. Kövit*---* nagyon jól írsz ♥♥

    VálaszTörlés
  2. *o* wow Nagyon jól írsz! Eddig a blogodban mindegyik fejezetet elolvastam és mindegyik nagyon tetszett és imádtam mint ezt is :). Siess a kövivel!

    VálaszTörlés
  3. szia !várom a folytatást ha még meg írod :)
    xoxo.Réka

    VálaszTörlés