2013. május 24., péntek

19.fejezet - Kezdödjön a harc !

*Jc*

Az oldalam a mocskos földön volt. Éreztem ahogy a hideg föld a bőrömhöz ér . A lélegzetem egyenletes volt , de nem tudtam hol vagyok . Ami először eszembe jutott hogy össze esek és Hope fejére egy zsákot húznak... Hope. Felpattantam a leggyorsabban , de sajnos nem voltam épp a toppon így vissza estem a földre .Szétnéztem de sajnos nem láttam sehol. Gondoltam ha most átváltozok talán fogok hallani valamit ami elvezet hozzá.
Koncentráltam minden erőmmel és éreztem ahogy eltörnek a csontjaim. Összeszorítottam a fogam és becsuktam a szemem. Visszaemlékeztem arra mikor először látott Hope farkasként. Amikor kinyitottam a szemem már farkas voltam. A látásom élesebb lett így minden sokkal jobban láttam és jobban hallottam. Minden egyes mozzanást 1 kilométeres körzetben, de sehol nem hallottam Hope-ot.
-A kúrva életbe! -Mondtam magamban. -Szólnom kell Connornak és a srácoknak. -gondoltam és üvöltöttem egyet , mivel ezt nem gyakran tesszük gondoltam hamar jönnek. Nem csalódtam. Olyan 1 percen belül ott volt az egész csapat előttem. Nem tudtam mit mondjak. Tudtam hogy Connor kifog nyírni mert elvesztettem a húgát, és a szerelemem.
-Mi az Jc? -kérdezte Con majd körbenézett és láttam a szemében az idegességet. -Hol van Hope? -kérdezte idegesen. Ilyenkor örülök hogy látjuk egymás gondolatait és nem kell hangoskodnunk.
-Connor hidd el én nem tehetek róla. Eltaláltak valami hülye altató lőszerrel. Hopeot elvitték. -mondtam szomorúan.
Connor rám vicsorgott és nekem támadt. Ő volt felül és a fogaival a vállam felé közelített , de én lerúgtam magamról, és felé emelkedtem. Nem akartam megharapni meg semmi de Connor még mindig nem nyugodott le és az egyik mancsával megkarmolt , ami irtózatosan égetni kezdett. Leszálltam róla ,és szembe álltam vele.
-Connor nyugodj már le ! -ordítottam . -Hidd el h ugyan annyira szeretem a húgodat mint te és azért is aggódok érte annyira mint te, de tudom hogy tud magára vigyázni és megfogjuk találni . Mindig is ezért
voltunk itt nem ? Megvédeni a területünk és a húgod. Ha kell meghalnék a húgodért pont úgy mint te szóval ne legyél rám ideges. Ha te lettél volna itt te sem tudtál volna tenni semmit ha akartál volna . -mondtam neki őszintén. Connornak lelassult a lélegzete. Láttam ahogy Amy mellé lép és a fejét oda dörgöli Connor vállához. Connor lenyugodott és most az egész falkára nézett.
-Kezdődjön a harc ! -mondta teljesen nyugodt hangon.

*Connor*

Nagyon dühös voltam Jc-re , hiszen az ő hibája hogy elrabolták Hopeot. Ha jobban figyelt volna és nem azzal foglalkozik hogy a húgom milyen jó nő akkor talán ez nem történt volna meg.Tudom hogy ez csak egy hülye szerelem aminek egyszer vége lesz , akármit mondanak, ismerem a szerelmet sosem tart örökké. De most nem ezen kéne járni az agyamnak hanem hogy mi legyen.
-Na jó figyeljen mindenki .-léptem közelebb a farkasaimhoz. - Aria és Amy marad hátul az erdőben amíg nem jelzek nekik...
-Mi lesz a jel ? - kérdezte Amy.
-Egy üvöltés. A többiek pedig harcolnak de nem ölünk meg egy vámpírt sem . Aria tudsz valami burkot csinálni ? -néztem rá a gyakorlott boszorkányra.
-Persze. Nem olyan nehéz . Elkezdem most csinálni . -mondta , majd megsimogatta Kian bundáját és elindult a rét széle felé.
-Na akkor az összes vámpírt oda visszük és majd később addig kínozzuk őket amíg ki nem bökik hogy hova a picsába rakták a húgom .Jólvan ? -néztem körbe.
-Persze. -mondták a srácok.
-Mindenki mondja el mit fog csinálni .Sam ?
-Én maradok hátul és figyelek hogy nehogy valamelyik vámpír bejusson az erdőbe. -mondta a dolgát Sam.
-Pontosan. Kian?
-Én viszem a vámpírokat a burokba és vigyázok Aria-ra.
-Helyes. Ricky, Ricardo ?
-Mi a csatatéren maradunk és megpróbálunk minél több vámpírt vinni Kiannek.
-Jólvan. Jc ? -néztem rá kicsit feszülten.
-Én veled megyek megkeresni Davidet és mikor te vele tárgyalsz megszöktetem Hope-ot. -mondta Jc.
-Lehet cserélnünk kéne , hogy nehogy megint elveszítsd a húgom. -mondtam feszülten.
-Connor annyira szeretem a húgodat hogy azon gondolkozom hogy megkérem a kezét ... -mondta Jc amitől ledöbetntem.
-Tessék ? -kérdeztem megsemmisülve.
-Miután vége lett volna ennek a szarnak akkor akartam megkérdezni hogy áldásodat adod-e ránk , de ebből ítélve még várnom kellesz vele. -mondta Jc .
Tényleg halál komolyan gondolja a kapcsolatot. Talán tévedtem az ő kapcsolatukkal.Lehet hogy nagyon is komoly amiben benne vannak. Azt is megértem hogy Jc miért most akarja megkérni a kezét és nem később. Ilyen világban kitudja hogy mikor halunk meg.
-Áldásom adom rátok, és mehetsz te a húgomért. Rendben? De egy darabban hozzad ki nekem. -mondtam neki, mire Jc vissza kapta a fejét.
-Köszönöm Con. -mondta Jc . -Na de rúgjuk szét azoknak a pöcsöknek a seggüket. -mondta Jc és elindult a rét felé. Mind követtük és amint a rét előtt voltunk lefagytunk és a lábunk a fölbe gyökerezett . Nem számítottunk arra amit ott láttunk.

*Hope*

A fejemen egy zsák volt és kezdett benne melegem lenni . Egy hideg helyen ébredtem fel. A kezem é össze volt kötözve. Mivel nem láttam semmit nem tudtam hogy hol lehetek. A talpammal a talajon húzogattam és annyit kitudtam venni hogy valamilyen füves helyen lehetek . Talán a réten. De mit keresek én a réten ? Elkezdtem mocorogni , és akkor valaki megfogta a kezem és felhúzott a földről.
-Jó reggelt kislány . Milyen volt az álmod ? -kérdezte egy férfi aki túlságosan is közel volt hozzám. Nem szóltam semmit és tökön rúgtam az illetőt, csak elfelejtettem hogy egy vámpír szóval ez nem nagyon árt neki.
-Ezt nem kellett volna. -mondta és megpofozott, majd lehúzta rólam a zsákot.
Szétnéztem hogy felismerjem hogy hol is lehetek , de olyan sötét volt hogy nem nagyon ismertem rá a helyre. Nyeltem egyet és éreztem a vért a számban. Szóval akkor felsértette az arcom azzal az ütéssel. Kiköptem a vért a földre.
-Ölj meg ha akarsz , de semmit nem fogok mondani. -mondtam szemben állva a vámpírral.
-Ó nyugodj meg. -nevetett .- Teljesülni fog a kívánságod , méghozzá nem is olyan későn. -nézett a távolba előttem.
Annyira gyűlöltem hogy én korlátozva vagyok hiszen most még vagy napfelkeltéig nincs erőm addig meg bármit csinálhatnak velem.
A távolban megláttam a farkas csapatot , akik gondoltam hogy az én farkasaim lehetnek. Kicsit elmosolyodtam hogy eljöttek értem, de olyan fejjel néztek a rétre hogy hirtelen lehervadt a mosoly az arcomról. Mellettem egy csapásra vagy 50 vámpír jött elő . A szívem egyre hevesebben kezdett verni , amire felfigyeltek.
-Nocsak , nocsak. A a kutyák is megérkeztek a partiba. -lépett mellettem el egy nagyon magas és fiatal vámpír. Velem egy idős lehetett. Szőke haja volt és vörös szeme. - Úgy látom felébredt a kis Rómeó is. -nézett a barátomra.-Ó és a védelmező bátyuska is itt van a  többi pincsijével együtt. Milyen csodálatos lesz  mindenki előtt megölni a húgodat. -mondta .
Oda kaptam a  tekintetem és hallottam amint egy pisztolyt a fejemhez raknak. Térdre estem és sírni kezdtem. Nem így terveztem el a halálom. Valami olyasmit hogy Jcvel az oldalamon miközben a gyerekeink futkosnak farkasként a házunk mögötti erdőben. Mint az ő szülei .
A szőke hajú srác elém lépett, és megfogta az arcom. Én arcon köptem a véremmel. Letörölte az arcát és megnézte a vérem.
-Utolsó szó ?-nézett rám , és hallottam amint bebiztosítják a fejemnél a puskát .
-Rohadj meg. -mondtam neki .
Láttam amint a falka futva elindul, aztán a pisztoly eldurrant. Én össze estem és éreztem ahogy az oldalamból folyik a vér. Aztán minden elsötétült.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése