2013. május 3., péntek

17. fejezet -Üzenet

..:: Jc ::..

Reggel arra ébredtem hogy Hope már nem fekszik mellettem. Amin végig tapogatóztam a matracon és hűlt helyét véltem a barátnőmnek , kinyitottam a szemem és jobban szemügyre vettem a  most már világosban lévő sátrat. Felültem és megráztam a hajam majd megigazítottam. Még most sem láttam sehol , de a tegnapi ruhája a földön volt a telefonjával együtt. Hatalmas gombóc nőtt a torkomba. Tudtam hogy nem kellett volna itt lennünk , hiszen azok a köcsög vérszívók éjszaka járkálnak. Biztos elvitték . Felvettem az alsómat és kimentem a sátorból nyomokat keresni hogy mégis merre lehetnek .
Amint kiléptem Hope állt a fa mellett és jógázott. A szívemről egy hatalmas kő esett  le. Valószínű hogy megérezte hogy bámulom , mert megfordult .
-Jó reggelt, vagy inkább jó délutánt ? - jött oda hozzám átkarolta a nyakam és egy hosszú csókot adott. Amit ajkaink elváltam gyorsan megnéztem hogy mi van rajta. Egy sport melltartó és egy nagyon rövid nadrág.
-Ugye tudod hogy gyakrabban kéne ilyen ruhákban járkálnod.-mosolyogtam rá és adtam egy puszit a homlokára. -Amúgy hány óra ? -kérdeztem.
-Olyan 2 körül lehetett. Mikor menyünk vissza ? Vagy szeretnél még egy éjszakát itt tölteni ? -kuncogott olyan édesen hogy az én szám is mosolyra húzódott.
- HIdd el másra sem vágyom csak arra hogy veled tölthessem az összes éjszakám életem végéig, viszont a bátyád a főnököm úgymond szóval szerintem olyan 1 óra múlva már menjünk . -mondtam miközben a hajával játszottam. Ő bólintott .
-Szeretlek. -mondta mosolyogva . Én megcsókoltam .
-Én is szeretlek. Na menj jógázz még egy kicsit én addig , leülök ide és élvezem a látványod. -mondtam nevetve amire a válassza az volt hogy bele bokszolt a vállamba.

..:: Connor ::..

A srácokat hazaküldtem mert már kezdték szétszedni a házat  ,szóval most egy kicsit kettesben voltam Amyvel. Hope és Jc tegnap óta nem jöttek haza de nem aggódtam értük mert tudtam hogy biztonságban vannak hiszen Jc vérfarkas Hope meg boszorkány. A vámpírok pedig nappal nem nagyon járkálnak errefelé.A popcornos tállal a kezembe mentem a kanapéhoz Amy mellé aki a tv-t kapcsolgatta valami normális műsort keresve. Nem tudom ő hogy bírja hogy nem izgul amiatt hogy nemsokára megyünk harcolni a vámpírok ellen , de én előtte mindig aggódom , hiszen a családom száll harcba . Most hogy  húgom is ott lesz velünk élet veszélynek teszem ki és ez még jobban megrémiszt. Eddig azon voltam hogy megvédjem most pedig kiteszem ennek az egésznek . Mit képzeltem ? Hogy lehettem ennyire barom.
-Connor . -szólalt meg Amy mellettem. Felé néztem és láttam a szemében az aggódást. -Minden rendben ? -fogta meg a kezemet.
-Azt hiszem. Féltem a húgom , a falkát és téged. Nem akarom hogy bajotok essen. Sosem akartam csak azok a hülye vámpírok mindent tönkre tesznek.. -mondtam idegesen.
-Connor nem okold magad miatta. Mind bele egyeztünk. Mikor a vámpírrá változtattak semmit nem tudtam arról hogy mit kell csinálni vagy hogy mi lettem. Annyit mondtak hogy legyek a mezőn az nap és végezzelek ki titeket. Később találkoztam egy másik vámpírral és ő segített nekem néhány dologban. Te viszont itt vagy és segítesz a srácoknak bármi is történik. Hálásak neked , még akkor is ha te azokat amiket csinálsz természetesnek veszed. Kötődnek hozzád és nem csak azért mennem a harcba mert te vagy a falka vezér hanem mert szeretnek. A húgod is . Megakar védeni épp úgy mint te őt. Én meg bármit megtennék hogy kinyírjam azt aki vámpírrá változtatott. -mondta Amy.
Nem tudtam mit mondani. Nem is tudtam hogy ez van. Amiket én a srácokkal teszek hogy engedem hogy it legyenek nálam , egyenek , hogy segítettem nekik tényleg természetesnek vettem. Ránéztem a barátnőmre aki olyan nyugis volt midnen ellenére mint még eddig nem láttam őt. Elmosolyodtam és közel hajoltam hozzá. Tenyerembe fogtam az arcát és a homlokomat az övéhez nyomtam. Ő csak mosolygott.
-Amy ha tudnál mennyire szeretlek. -néztem bele a szemeibe. Amy csak mosolygott és elnevette magát.
-Connor ha tudnád hogy mennyire tudom . -kuncogott. Ekkor ajkaimat az övéhez érintettem és egy forró csókot váltottunk. Egyik csókot követte a másik és a levegő egyre forróbb lett a szobában. Ledöntötem az ágyra Amyt és felé tornyosultam. Épp mikor megint az ajkaira tértem volna az ajtó nyílt ki és a csurom vizes Jc és Hope lépett be a lakásba. Mi Amyvel azonnal szét reppentünk és a röhögő ár felé fordultunk. Ők észre sem vettek minket amíg nem köszöntem nekik.
-Sziasztok . Hát ti meg ? -néztem rájuk furán. Hope felém nézett és mintha kicsit megijedt volna hogy itt talált de csak tovább nevetett .
-Hát kint voltunk a réten , mikor hirtelen eleredt az eső , így hazáig szaladtunk. Nagyon nagy vihar van. Észre sem vettétek? -kérdezte furcsállva a húgom. Hát mi inkább mással voltunk elfoglalva , de ezt nem fogom közölni a húgommal.
-Hát mi ... tvztünk és nem figyeltünk annyira lefoglalt minket a ...-néztem a  tv felé amiben éppen egy oroszlán pár szexelt. -az oroszlánok szaporodása. -mondtam mire Jc Hope és Amy is elröhögte magát .
-Jólvan bátyus. Inkább szaporodjatok ti . Mi felmentünk zuhanyzunk szóval van 10 perced befejezni amit elkezdtél. -röhögött és Jc kezét fogva nevetve felszaladt az emeletre.
Én Amy felé fordultam és mind a ketten felröhögtünk. Ez egy eléggé kínos pillanat volt mit ne mondjak.
Felálltam és inkább bementem a konyhába néhány pohár ért és egy filmet is kivettem a szekrényből hogy majd legyen mit nézni a srácokkal.
Hope és Jc már más ruhában jöttek le nevetgélve . Ekkor csengettek .
-Hope , Jc kinyitnátok ? közelebb vagytok . -mondtam nekik kérőn.
-Rendben . Nyitom . -szólalt meg Hope . Jc beelőzte a húgom és kinyitotta az ajtót.
Ekkor meghallottam Hope sikoltását és egy testet a földre zuhanni. Hátra kaptam a fejem és Hope Jc mellkasát fogta. Azonnal felugrottam és oda szaladtam. Hope annyira sírt hogy nem tudott semmire sem figyelni. Megnéztem hogy miért tartja a kezét a mellkasához. Jc pólója csupa vér volt. Mindenhova folyt a vér .
-Amy Húz el innen ! Most! -parancsoltam a barátnőmre akinek már kint voltak a fogai. Ő nehezen bólintott és már ott sem volt. A húgom felé fordultam aki még mindig hisztérikusan sírt.
-Hope nyugi . Kérlek nyugodj le ! Tudsz tenni valamit nem ? Visszahozni az életbe vagy valami ? -mondtam neki , mire a húgom kicsit lenyugodott és most már csak sírt megállás nélkül.
-Megpróbálhatok valamit. -mondta és ellökött Jc mellől. Rárakta a két kezét a sebre és valami hülye szöveget mormolt magában. Én addig kimentem az ajtó elé hogy szét nézzek. Nem láttam senkit , viszont ott volt egy lap a bejárati ajtó előtt. Felvettem és megnéztem mi volt rajta. Csak néhány mondat.

Vegyétek figyelmeztető lövésnek. 1 hét múlva találkozunk. 
D

Dühösen gyűrtem össze a papírt és dobtam el a messzeségbe. Miutén szépen kikáromkodtam magam visszamentem és még mindig a sebén tartotta a kezét , ahonnan már nem folyt a vér . A húgom megint kitett magáért.Leültem vele szembe és néztem ahogy visszahozza az életbe a szerelmét. Jc ott feküdt meztelenül hidegen. Én fogtam a  csuklóját hogy lássam mikor tér belé vissza az élet. Egyszer csak mintha megállt volna a levegő egy pillanatra és abban a pillanatban csönd volt. Semmi nem volt hallható. Egyedül egy valami. Jc szív verése. Amint dobbant egyet , megint mindent hallottam. Kicsit mintha fáradtabb lettem volna mint mikor leültem és szédültem is volna egy kicsit. 
Felemeltem Jc-t és felraktam a kanapéra. Öntöttem egy pohárba vizet és vittem egy takarót hogyha felébredne és leültem Hope mellé. 
Csak ültünk s vártuk hogy felébredjen . Már Hope beszunyókált mikor Jc kinyitotta a szemeit és felült . 
-Vigyázat ! -ordította el magát. Hope azonnal felriadt és bevert neki egyet. Amit azonnal megbánt. 
-Jc ! - szaladt oda hozzá Hope és elkezdte csókolgatni. 
-Kincsem miért ütöttél meg ? Amúgy szép jobb horog. -mondta Jc miközben a húgom ölelte az egyik kezével a másikkal meg az orrából eltörő vérzést állította el. Én csak nevettem rajtuk. 
-Na jó én most szerintem elmegyek aludni. Jóéjt srácok. -mosolyogtam rájuk. 
-És mi lesz Amyvel? -kérdezte Ijedten Hope .-Hagyod őt kint az erdőben ? 
-Nem fent van a  szobámba és alszik. Jóéjt és üdv újra köztünk haver. -mondtam Jcnek mosolyogva majd felmentem. Bedőltem a szerelmem mellé az ágyba és ezek után hamar elaludtam. 

8 megjegyzés:

  1. nagyon jóó... :))))))))
    alig várom a kövit
    :DDDDD

    VálaszTörlés
  2. Köszönöööm :3 Sietek vele amilyeng yorsan csak tudok :) <3

    VálaszTörlés
  3. nagyon szupi....whhhaaaaaa....imáàáàdom :))
    gyorsan a kövit :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. KÖszönöm igyekszem így az évadzáró előtt :DD

      Törlés
  4. Csak egy szó van erre:IMÁDOM:DD♥ gyorskövit♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöööööm *-* Nagyon jól esik :) <3

      Törlés
  5. nagyon király :D mikor lesz kövi rész?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) Remélem már ma feltudom rakni valamikor a késői órákba :)

      Törlés