2013. április 28., vasárnap

16. fejezet- Az éjszaka

Ez az első ilyen fajta írásom szóval nézzétek el nekem hogyha kicsit rossz lett , de mindent emgtettem azért hogy jó legyen és hogy elkészüljön. Mivel beteg vagyok , meg fellépések, próbák vannak és a ballagásomra is készülök meg próbálok felzárkózni ezért sajnálom hogy ilyen ritkán vannak részek , de megpróbálok majd beállítani hogy mondjuk minden szombaton , vagy péntek este rakok fel részt. Na de nem húzom tovább ! 
Jó olvasás <3 ! 
..::Hope::..


Amint behúztam a sátor ajtaját nem bírtam magammal. Amint megfordult a barátom rávetettem magam. Ajkaink heves csatába kezdtek. Az ujjai vándorolni kezdtek a hátamon.amitől még jobban beindultam. A kezeim amik eddig a nyakán hevertek most a hajában turkáltok. Olyan selymes volt, az ajkai pedig olyan puhák. Egyszer csak azt vettem észre hogy nyelvével megnyalja a felső ajkam ezzel jelezve hogy bejutást kér . Én mosolyogtam és megadtam neki . A nyelveink csatába kezdtek . Jc keze a fenekemre vándorolt amibe belemarkolt ennek hatására én az ajkaiba haraptam bele . Jc nyögött egy halkat amitől mosoly jelent meg a számon. El löktem magamtól , le az ágyra . Lovagló ülésbe ráültem és úgy folytattuk a csókunkat. Éreztem Jc kezeit a derekamnál amint húzza egyre feljebb a pólómat. Gondoltam segítek neki ezért fogtam és ledobtam magamról , addig ő ugyan ezt tette az övével. Mindig elcsodálkozom hogy hogyan lehet valaki ennyire tökéletes mint ő .
-Hogyan érdemeltem ki hogy ilyen csodálatos barátom van mint te ? -kérdeztem és az arcát tanulmányoztam közben. Jc elnevette magát , majd megcsókolt.
-Inkább én hogy érdemeltem meg egy ilyen csodálatos barátnőt mint te ! - nekem sem kellett több. Azonnal letámadtam az ajkait és kezemet az izmos felső testén kezdtem húzogatni , miközben az ő kezei a fenekemet járták be. Amint a kezem egyre lejjebb vándorolt éreztem a merevedő férfiasságát amit jó jelnek véltem a tegnap estéből ítélve. Miközben csókolóztunk én az övét kapcsoltam ki. Amint sikerült le szednem róla a segítségével letoltam róla a nadrágját így egy szál alsógatyában feküdt alattam. Amint látta hogy elkalandozik a fantáziám miközben őt nézem , fordított a helyzetünkön így én kerültem alulra. Az ujjait összekulcsolta az enyémekkel és a fejem fölé emelte őket  miközben apró puszikat hagyott az ajkamon. Amint először felnyögtem Jc ajkai elhagyták a szám és a nyakamat kezdték kényeztetni. Minden egyes puszijánál éreztem a forró leheletét a nyakamon amitől kirázott a hideg és az egész testem bele borzongott. Egyre több sóhaj hagyta el a számat akaratom ellenére is. Ajkai kezdték be barangolni a testem . A nyakamtól kezdte az alhasamig minden ponton megcsókolt amitől még jobban felizgultam. Amikor elért a nadrágomhoz , ujjait beakasztotta a bugyim alá és egy gyors mozdulattal lehúzta a rólam a nadrággal együtt. Már csak egy melltartó volt rajtam amit azonnal le is szedett rólam.Végig nézett rajtam és elmosolyodott.
-Olyan gyönyörű vagy ! . -mondta miközben a szemebe nézett . Én éreztem ahogy elpirulok ami Jc-t nem zavarta mert egy gyors csókot lehelt az ajkaimra , majd az alsó felemhez közelített. Én megfogtam és felhúztam magamhoz majd fordítottam a helyzetünkön hogy én legyek felül. Apró puszikkal árasztottam el a nyakát és szívtam a füle alatti részt mert tudtam hogy azt szereti. Nem is tévedtem nagyot hiszen egy hatalmas sóhaj hagyta el a száját.Éreztem ahogy lent keményedni kezd így egyik kezemmel elkezdtem simogatni boxerén keresztül férfiasságát, amíg a másik kezemmel lehúztam a boxerjét. Ekkor Jc fordított a helyzetünkön és a a felsőtestem kezdte csókolgatni majd a lábam közé ért . Szétnyitotta a lábaim és elmosolyodott.
-Biztos hogy szeretnéd itt csinálni ? -nézett rám kérdő tekintettel . Én csak bólintottam , amire a válasza az volt hogy az ujjaival a csiklómat kezdte masszírozni.Én belemarkoltam az ágy szélébe és egy hatalmasat nyögtem. Éreztem ahogy Jc nyelve is csatlakozik a dologhoz ami a mennyekbe juttatott engem. Hirtelen azt éreztem hogy 2 újját is felnyomta nekem . Azonnal vonaglani kezdtem a gyönyörtől. Eddig egyik barátom sem váltott ki ilyen erőteljes érzelmeket mint ő.
-Jc ... mindjárt .. elélvezek . -mondtam minden egyes szó után egy levegő vétellel. Ekkor Jc abba hagyta és elővette a farkát .Tegnap mikor először megláttam kicsit tátott szájjal figyeltem , mert tegyük hozzá nem volt egy átlagos mérete . Bepozicionálta a hüvelyemhez majd az ajkaimhoz hajolt és megcsókolt. Miközben vadul csókolóztunk belém nyomta magát ami egy kicsit fájt mivel meg kell még szoknom a méretét. Egy kicsit felszisszent majd elkezdte bennem tologatni magát.
-Hmmm. Kicsim de szűk vagy. -mondta én pedig éreztem ahogy egyre nagyobb lökésekkel visz engem a csúcshoz. Minden egyes lökés után egyre közelebb voltam én is meg ő is a csúcshoz. A nyögéseinktől csak úgy rezgett az egész sátor ami jónak is mondható. Jc egyre gyorsabban mozgott bennem így én éreztem hogy már nincs messze hogy a csúcsra érjek .
-Jc ... Mindjárt elélvezek. -lihegtem az ajkaiba.
-Bírd még egy kicsit Hope . -mondta és láttam rajta hogy neki is már csak másodpercek kellenek hozzá hogy belém élvezzen. Olyan gyorsra vette a tempót mint még soha senkinél nem éreztem. Éreztem hogy nem bírom tovább így a farka köré élveztem .Abban a pillanatban amint én elélveztem Jc farka rángatózni kezdett és belém eresztette magát egy hatalmas nyögéssel . Tolt még néhány levezetőt , majd kihúzta magát belőlem.
Ledőlt mellém és mind a ketten lihegve figyeltük a sátor tetejét. Én rádőltem Jc vállára ő pedig átkarolt és a kezemen játszott az ujjaival.
-Ez volt az életem egyik legjobb szexe. -mondta én pedig elnevettem magam.
-Lesz majd ennél jobb is . Csak ne váljunk szét soha.-mondtam és leheltem egy csókot az ajkára.
Vissza dőltem a hasára és minden egyes levegővételénél egyre jobban álomba merültem. Az utolsó dolog amire emlékszem hogy Jc ad egy csókot a fejemre.

4 megjegyzés: