2013. április 20., szombat

15. fejezet. -Veszély

..::Jc ::..

Mosolyogva vittem fel az epreket és a többi dolgot Hope szobájába.Nem akartam igazából látni ahogy egymásnak esik Connor és Amy de olyan jó volt most az ő előjátékukba belezavarni. Vissza adtam nekik hogy ők i mindig bele zavarnak a miénkbe.
Benyitottam az ajtón és Hope az ágyn feküdt felöltözve és a gépnén nézegetett valami oldalt. Halkan mögé lopozdtam és megnéztem a címét az oldalnak. Elmosolyodtam és gyorsan megfogtam a derekánál és megfordítottam.
-Hope miért nézel olyan oldalt ahol új pozíciókat lehet tanulni ? -kérdeztem vigyorogva miközben felé tornyosultam és az arcát figyeltem ahogy egy kis pírt ölt.
-Hát izé..... Mivel tudom hogy sokat leszünk együtt-pirult el még jobban. -ezért gondoltam nem árt néhány új póz. -mondta és az ajkaimat nézte hogy ne a szemembe nézzen. Én elnevettem magam és megcsókoltam.
-Veled nem a pózokat fogom megunni. Hanem a helyszíneket. -nevetgéltem.Ő is elkuncogta magát és beletúrt a hajamba. Ekkor meghallottam hogy jönnek fel a lépcsőn. Gyorsan magunkra húztam a takarót és olyan halkan suttogtam Hope fülébe hogy még magam is alig hallottam.
-Csinálj úgy mintha Dugnánk ! -Hope kicsit kuncogott majd bólintott.
Amint hallottam az ajtó nyitódást azonnal elkezdtem mozgatni a takarót és hallottam amint Hope nyögdécsel. Én majdnem beszartam a röhögéstől és a szerelmem is alig bírta vissza a nevetést.
-Öhm ... Srácok.-mondta Sam. Hope gyorsan összeborzolta a hajunkat , majd csak a fejünket kidugtuk.
-Tessék ? -mosolyogtunk .Sam és Ricky feje leírhatalanul hülyén nézett ki.
-Nincs kedvetek beszállni ? -kérdezte Hope .
Ricyk és Sam egymásra pillantott és tátott szájjal néztek minket. Én röhögve lehúztam magamról a takarót és a srácok hirtelen megfordultak . Hope és én már szakadtunk a röhögéstől. Sam hátra nézett és látta hogy fel vagyunk öltözve.
Felálltunk és elsétáltunk mellettük mert lesokkolva álltak az ajtóban.
Amint leértünk behuppantam a srácok mellé akik mosolyogva fogadtak minket , még Connor és Amy is. Nem sokára Ricky és Sam is lejött.
-Tehát kezdődhet a megbeszélés. -csapta össze a tenyerét Conn. -Arról lenne szó hogy most már olyan erők is a kezünkben vannak amilyenekre eddig nem is számítottunk. Van egy hibridünk és két boszorkányunk ami a vámpíroknak nincs . De még így is nagyon sok dolog van amit meg kell beszélnünk. Valószínű hogy nem tudnak róla hogy Hope boszorkány szóval engedjük hogy elrabolják.
-Mivan ? -szólaltam meg egyszerre Hope-pal.
-Elmagyarázom. Ha elrabolják akkor a rétre viszik ahol mindenki ott lesz . Aria és Amy majd elbújnak a bokroknál és mikor szólok előjönnek és Hope-ot elviszik onnan és akkor majd leöljük őket végleg.-mondta Connor.
-De mi van ha rosszul sül el a terved és Hope ott marad náluk és rájönnek a képességére ? -kérdeztem kicsit feszülten .
-Akkor még mindig ki tudjuk csempészni.
-De ... -kezdtem volna bele de Hope közbe szólt.
-Benne vagyok.
-Hogy mi ? -kérdeztem feszülten .
-Jc nincs semmi baj. Tudok vigyázni magamra . Szerintem még téged is letudnálak győzni.-mondta mosolyogva Hope mire a többiek huhogni kezdtek.
-Na majd azt meglátjuk édesem . - mondtam mosolyogva és megcsókoltam.
Ezután Connor részletesen megmutatta a terveket ami tényleg nagyon jó volt ahhoz képest hogy halálosan veszélyes az egész.Mindannyian ötleteltünk , ami egész estig kitartott . Mikor már mindannyian kifáradtunk Connor felajánlotta a srácoknak hogy náluk aludhatnak Én már szinte náluk élek megértem hogy nekem miért nem ajánlott fel semmit.
-Szóóóval nincs kedved egy kis .... ? -nézett rám Hope . Én elmosolyodtam és bólintottam.
-De itt van mindenki . Nem üvöltethetjük a zenét hogy ne halljanak meg minket. -mondta suttogva.
-Ki mondta hogy itt ? -mosolygott ravaszul a barátnőm. Megfogta a kezemet és becsukta a szemét. Gondoltam hogy nekem is ezt kéne csinálnom . Amint becsuktam a szemem mintha hasba rúgtak volna és zuhanni kezdtem volna, majd a talpam alatt megint biztos talaj volt. Amikor kinyitottam a szemem kicsit szédültem , de Hope nagyon magabiztosan állt a lábán.
Körbenéztem és láttam hogy a réten lévő fához hozott ahova egy sátor volt lerakva. Amint beléptem egy hatalmas ágy fogadott benne. Megfordultam és Hope azonnal ajkaimra tapadt.

13 megjegyzés:

  1. nagyon jóóóó lettt......... :)))))))))))

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett! Siess a kövivel!Szét röhögtem a fejemet annál a résznél ahol be jött a két srác és hopék pedig "játszotak"... :D

    VálaszTörlés
  3. Ez k*rva jó (bocsi a szóért de wááááááááááááááááááááááááááááááááa *w*) :D na szóval gyorsan kovetkezo részt kovetelek <3 :D *w*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :DDD nem para :DD Köszönöm szépen :D Sietek vele:D

      Törlés
  4. WOW nagyon joo lett ez is :3 *w*
    gyorsan a kövit.....kb mikorra várható??

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm :D nem tudom :( megpróbálom minnél hamarabb :DD

      Törlés
  5. http://atundermese.blogspot.hu/2013/04/blog-verseny-eredmenyei.html Szia megjött a blog verseny eredménye! (neked csak jót hoztam)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. *-* Nagyon szépne köszönöm !! Sokat jelent számomra ! <3

      Törlés
    2. oké akkor tedd ki és hozd a kövit :! köszke

      Törlés