2013. március 19., kedd

1. Chapter - Másmilyen..*


 ..::Hope::..

-Hope , gyere le ! Kész a reggeli . -hallottam bátyám ordítását a földszintről.
Lassan kinyitottam a szemem és körbe néztem. Nehéz még mindig megszoknom hogy az erdő közepén vettünk egy házat , de a táj és az idő mindenért kár pótól.
Bele bújtam a mamuszomba és lementem . Útközben megéreztem a frissen sütött tojás és pirítós illatát , ami csábítóan hívogatott a földszintre. Kettesével szeltem a fokokat , mivel a pocakom morogni kezdett hogy ez a finom étel miért nincs még vele.
Be sétáltam a konyhába , nyomtam a bátyám arcára egy puszit és leültem az asztalhoz , ami megvolt terítve két személyre .
Tavaly költöztünk el a szüleinktől , mivel valami bajuk volt Connorral amit nekem sosem mondtak el és mondták hogy választhatok, vagy megyek a bátyámmal és fizetik nekünk a lakás plusz havonta küldenek néhány száz dollárt fejenként, vagy maradok velük és mindent megkapok amit csak akarok de soha többet nem láthatom a bátyám. Az első mellett döntöttem. A szüleim csalódottak és idegesek voltak mikor Connort választottam de beletörődtek.
-Na hogy aludtál húgi ? -ült le elém Con és ezzel el is terelte a gondolataim a szüleinkről.
-Tűrhetően. Még mindig zavar este a farkasok üvöltése , de már kezdem megszokni . -Con amint meghallotta a farkas szót kicsit meg komolyodott . De ez a komolyság gyorsan áthaladt az arcán . Annyira titokzatos volt mindig de sosem zaklattam mert féltem hogy össze veszünk.
-Az jó. Amúgy baj lenne ha ma átjönnének a srácok. Lenne néhány dolog amit megbeszélnék velük . -mondta . Én elkezdtem enni és bólintottam mosolyogva.
Tökre bírom a haverjait , annyira .. hogy is mondjam .. őrültek. De mindegyik srác másik személyiség amit szintén nagyon bírok bennük, csak az a baj hogy nagyon ritkán jönnek , de csakis akkor mikor Connor hívja őket. Olyan mintha a bátyám lenne a banda vezér, pedig csöppet sem vezető típus, bár mindig megvédett mindentől ez tény és néha én is meg ijedtem tőle , de ilyenkor mindig hamar lenyugodott.
-Én bírom őket . Felőlem jöhetnek. -mondtam és megrágtam az utolsó falatokat. -Figyelj , Con elfutok a rétre majd vissza . Mire haza jövök úgy készüljek hogy itt lesznek a haverjaid vagy lesz időm zuhanyozni , meg átöltözni ?
-Öhm .. szerintem már itt lesznek , de ne zavarjanak oké ? Majd beszélek velük . -mondta komoly arca és a telója felé nyúlt. Felállt és mellém lépett . Megéreztem az illatát annyira jó illata volt.  Fenyő , óceán , virág és föld illata keveréke. Adott egy puszit az arcomra .
-Na jó futást . Várlak itthon , és ne törd össze magad .-mondta majd kiment a hátsó ajtón. Én megittam a kávét amit még elém rakott  és utána mentem fel a szobámba felöltözni a futáshoz. Felvettem a napszemüvegem és elraktam a telefonom hogy tudjam hívni a bátyám ha jövök vissza fele.
Bekapcsolta a zenelejátszót és dudorászva elindultam az erdőbe.
Amint kiértem az erdőbe az első az volt hogy szippantottam egy nagyot hogy a tüdőm meg telítődjön friss levegővel. Ezek után elindultam futni a rétre , amit az első naptól kezdve imádok . Mindig leülök oda egy kicsit és gondolkodom. Először kocogva , majd később már futva kerülgettem a fákat. Olyan 10 perc futás után , már nehézségek nélkül tudok egy huzamban futni.
Amint a rétre értem , ledobtam magam a magas fűbe és lassan lélegeztem . Közben meghallottam egy farkas üvöltését a hátam mögül , nagyon közelről. De mikor megfordultam , már csak azt hallottam hogy elfutott .
Elég fura , hiszen úgy tudom hogy a farkasok nem nagyon jönnek közel az emberekhez csak akkor mikor támadni akartak , ez pedig mintha a távolból figyelt volna .Ledőltem a rétre és csakis a farkas üvöltésére tudtam gondolni. Arra hogy milyen lágy volt a hangja mégis félelmetes és ijesztő.

..::JC::..


Annyira megijedtem hogy Hope észrevesz hogy azonnal futni kezdtem a házukhoz. Szerencsére Connor mindig tartott a fészerben néhány ruhadarabot  hogyha farkasként mennénk hozzá . Most nagyon kapóra jött. Mikor megláttam Hope-ot nem tudtam mást tenni csak üvölteni. Mikor izgatottak vagyunk , vagy boldogak akkor mi ezt csináljuk.
Megálltam a fészer előtt és elkezdtem rázni a bundám . Összpontosítottam hogy a földet ne a karmaim markolásszák hanem az ujjaim. Amint kellőképp meg volt  ,éreztem hogy roppan a gerincem. Összeszorítottam a fogaim és morogtam néhányat , ami átment nyöszörgésbe. Visszaváltoztam. Végig néztem magamon. Ahhoz képest nagyon tiszta voltam hogy egész éjszaka farkasként járkáltam az erdőben.
Felvettem egy rám valóruhát és elindultam a házhoz . Tudtam hogy amint beérek a házba érezni fogják rajtam a farkas szagot.
Bekopogtam az ajtón és hála égnek Kian nyitott ajtót. Ő az egyik kedvencem . Ő és Sam a tesója kevesebb mint fél éve lettek farkasok. Ők még nem nagyon tudják hogy ez nem egy nagy poén .
-Jc ! Haver .. -mosolygott majd megérezte a friss átváltozásom szagát. - Haver... Rég voltál ember mi ? -röhögött.
-Tudom farkas szagom van. -mondtam és beljebb mentem .
-Nem . Tényleg büdös vagy. Nem farkas szag , bár az is bőven van , de ez tuti valami más fajta bűz. -mondta röhögve és bezárta az ajtót. Elmentem a nappaliba és intettem mindenkinek , majd Connoron akadt meg a tekintetem.
-Használhatom a zuhanyt ? -kérdeztem. Olyan fura hogy mindig engedélyt kell kérnem hogy használhassam a dolgait, de eltűröm hiszen ő a falkavezér. Megszoktam hogy csak akkor jöhetek ide ha ő azt mondja hogy jöhetünk és csak akkor használhatunk dolgokat ha ő megengedi.
-Rendben. Amint leértél tárgyalunk. -mondta azon a komoly hangján amivel csak velünk beszélt. Hope előtt mindig annyira nyugodt és sosem érezzük a hangjában a feszültséget.
Elindultam a fürdő felé és útközben már öltözködtem hogy minél hamarabb lezuhanyozzak. Megnyitottam a zuhanyt.A forró vizet végig folyattam a testemen majd megmostam a hajam és minden mást.
Vissza öltöztem és szaladtam is le a srácokhoz. Felvettem a sapkámat és beültem Ricardo mellé . Amint elhelyezkedtem Connor megszólalt.
-Tudjátok , mindjárt itt a telihold ami egyet jelent. -mondta mi pedig sóhajtottunk egyet. -Harc. A vámpírok még mindig maguknak akarják ezt az erdőt , de mi nem adjuk nekik. Most kérnék egy önként jelentkezőt , aki vigyáz a húgomra .A vámpírok kezdenek elfajulni és féltem a húgomat. Na szóval ki maradna itt vele ? -kérdezte Connor. Mindenki felrakta a kezét kivéve én. Connor végig nézett rajtunk végül döntött.
-Jc . Te maradsz . -mondta .
-Miért ? Tudod hogy több hasznomat veszed a harcban mint bébiszitterként. -mondtam neki , mire ő csak elmosolyodott.
-Pontosan. Ha a vámpírok ide jönnek , neked egyedül kell elbánnod velük.-mondta amiben igaza volt, mert ha a vámpírok tényleg eljönnének őt túsznak fogni akkor biztosan nem 1-2 jönne hanem 4-5 en , ami azt jelentené hogy az ő csapatukból 10 en maradnának harcolni.
-Rendben. De mindenről tudni akarok , és engedélyt hogyha a vámpírok túl közel jönnek Hope-hoz átváltozzak előtte. -mondtam mire láttam hogy Connor elgondolkozik a hallottakon.
-Rendben. De csakis akkor ha túl közel jönnek és Hope-ot már máshogy nem tudod elbújtatni. -mondta a feltételeket . Én bólintottam és kicsit elmosolyodtam.
Ekkor becsapódott az ajtó és Hope jött haza. Most kicsit jobban megbámultam mint máskor. Végignéztem rajta. A haja a nyakához volt tapadva ,az arca piros volt , a szemei barnán csillogtak és mosolyogva szaladt oda a bátyjához. Egészen csinos. Mikor elengedte a bátyját felénk fordult.
-Sziasztok skacok. Mindjárt jövök le , csak zuhanyzom . -mosolygott ránk .
-Oké . Siess. -mondta Connor .
Egyszer csak megbökte az oldalam Kian.
-Haver te komolyan megbámultad Hope-ot ? -kérdezte mosolyogva.
Én csak bólintottam és beleharaptam az ajkamba , de nagyon vicces fejet vághattam mert még a mellette lévő Sam is szakadt.
Így belegondolva sokkal jobban vágyom már az igazi életre. Hope-ot megnézve sokkal jobban megnyugodtam . Neki nem kell amiatt aggódnia hogy bármelyik pillanatban parancsolhat a farkas énje hogy ideje átváltozni , vagy harcot vívni a területekért . Neki ez csak mese, fantázia. Nekem viszont az életem. Másmilyen vagyok , de büszke arra hogy ezekkel barmokkal vagyok olyan amilyen .

2 megjegyzés: