2013. március 24., vasárnap

6. Chapter - Gyülölöm hogy Szeretlek !

..::Connor::..

Miután Kian és Sam visszaértek a tasak vérrel elindultam a pincébe hogy én adhassam oda neki a vért.
Már vagy este 6 lehetett mikor visszaértek , és még hajnalban küldtük el őket. Nem tudom hol voltak, de hoztak vért úgyhogy inkább nem kérdeztem őket erről.
A tasakkal a kezemben nyitottam be a pincébe. Az ajtó mellett feloltottam a lámpát , mert nem volt kedvem a sötétben lemenni és őszintén bevallva , szerettem volna látni az arcát.
Amikor megláttam őt valami fura dolgot éreztem, nem gyűlöletet , hanem valami mást, mint mikor az ember szerelembe esik.
Óvatosan lépkedtem a lépcső fokokon. Minden egyes lépésnél megnyikordult. Mikor beszívtam a levegőt éreztem a dohos fal és a por illatát .
Amint a lábam földet ért , valami nekem jött és neki nyomott a falnak.
-Nem gondolod , hogy szar íze van a véremnek ? -kérdeztem mosolyogva miközben a hegyes fogait  nyakamhoz nyomta. Elhúzta a fejét és bólintott.
Kivette a kezemből a tasakot és a szoba másik végébe ült le egy székre.Én megfogtam egy másikat és leültem vele szembe. Rám nézett , majd végig rajtam .
-Nem mész ? Már ide adtad a vért. -mondta és feltépte a tasak tetejét.
-Nem . Bocsánatot , akarok kérni azért ahogyan viselkedtünk veled , csak tudod nem vagyunk hozzá szokva hogy vámpírok vannak a közelönkben és hogyan kell velük viselkedni. -mondtam neki. Ő szürcsölt egyet a vérből és undorodva rakta le az ölébe.
-Ennek ilyen szar az íze? Mi ez ? -kérdezte és ránézett a zacskóra.
-Vér. Embervér. -mondtam neki mire megint elhúzta a száját.
-Fúj. Undorító. -mondta én pedig tátott szájjal néztem.
-Nem szereted az ember vért ? -kérdeztem furcsállva. Mindenhol azt hallottam hogy ember vért isznak.
-Nem. Az csak hiedelem , csak ha nincs más akkor isszuk meg . Drakula meg egy hülye volt. Imádta ezt a szart. -mondta a zacskóra bökve és megint ivott egy kicsit.
-Ismerted ? -kérdeztem .
-Dehogy , csak hallottam ahogy a vezér beszél róla, hogy milyen jó spanok voltak. -mondta mire én elnevettem magam.
-Bocsi , de ez vicces. Tudod ki a te vezéred ? -kérdeztem mosolyogva. Ő olyan ártatlan fejet vágott mint egy ma született bárány.
-Nem .
-Huh , tényleg semmit nem mondtak el neked . Sajnálom. -mondtam és megfogtam a lábát.
Ő rám nézett és láttam ahogy a szeme alatt össze gyűltek. Eldobta a vért és hirtelen az ölemben termett.
Azokkal a gyönyörű barna szemeivel az enyémeket fürkészte ,majd beletúrt a hajamba.
-Gyűlölöm hogy az első pillanattól hogy megláttalak érzek irántad valamit . -mondta , én pedig megfogtam a derekát.
-Gyűlölöm hogy az első pillanattól kezdve szeretlek ! -mondtam , mire elmosolyodott és a vámpírfogai kivillantak . Olyan gyönyörű volt. Gyűlöltem hogy bele szerettem. Gyűlölnöm kellene nem pedig szeretnem ez így nem helyén való.
Mielőtt lett volna időm ezen gondolkozni az ajkait az enyémekre tapasztotta.

..::Jc::..

Egész nap Hope.al feküdtem az ágyában és tvztünk . Egyszer csak hirtelen felült és szembe fordult velem.
-Változtass át. -szólalt meg. Azonnal felkaptam a fejem .
-Tessék ? -kérdeztem .
-Változtass vérfarkassá. -mondta , most már hangosabban. Megfogtam a kezét és elmosolyodtam. Olyan törékeny .
-Kincsem ez nem olyan könnyű. -mondtam. -Először farkassá kell változnom ,majd megölnöm és mikor már kialudt a szemedből a fény meg kell harapjalak. Nem akarlak megölni.  -mondtam neki őszintén , ekkor láttam hogy elszomorodik és egy könnycsepp folyik végig az arcán.
-Akkor te és Connor már meghaltatok ? -kérdezte teljesen kétségbe esetten.
-Igen. Pontosan ugyanattól a sráctól.-mondtam , mire még egy könnycsepp kigördült a szeméből. Letöröltem. -Ezért ne sírj , hiszen itt vagyunk nem ? Nem kell aggódnod.
-De igen is aggódom , hiszen szeretlek titeket , de ti már halottak vagytok. -mondta szomorúan.
-Hope . -fogtam meg az arcát. Láttam a könnytől csillogó szemében az arcomat.-Mind a ketten itt vagyunk veled nem ? Látsz . Érzel. -mondtam és megcsókoltam. -Én örülök neki hogy meghaltam és farkas lettem hiszen így megismerhettelek.-mondtam és megint megcsókoltam. Mikor elengedtem , mintha támadt volna egy nagyon jó ötlete.
-Akkor , boszorkány leszek. -mondta .
-Az nem olyan könnyen megy. Ahhoz kell egy boszorkány aki téged tanít.De ami annál is fontosabb vért kell cserélnetek. Anélkül nem megy. -mondtam neki , mire ő megvonta a vállát .
-Nekem mind1 , de akkor is szeretnék a ti világotokba élni. -mondta és megcsókolt, azzal az ágyra döntve.
Kezzemmel a hátát simogattam , mikor elhúzodott. Beleharapott az alsó ajkába , majd felült.
-Álmos vagyok .-jelentette ki és befeküdt mellém. Magára húzta a takarót ,és alvást színlelet.Átkaroltam és megpusziltam az arcát . Elmosolyodott és magához húzott. Mosolyogva aludtam el az oldalán.

5 megjegyzés: