2013. március 28., csütörtök

8.Chapter- Elcseszett Csere

..::Hope::..

Olyan vicces volt nézni Kiant amint Ariat bámulja. Jc mögém állt és kezét összefonta a derekamon. Annyira jó hogy Connort nem zavarja a kapcsolatom Jcvel. Jc a nyakamba kuncogott amitől engem kirázott a hideg.
-He-Hello. -mondta Kian még mindig Ariát bámulva.
Ő oda ment hozzá és megfogta  Kian kezét.
-Aria Pieters. -mosolygott túl feltűnően Aria. Kian szemében láttam valamit amit akkor szoktam mikor Jc rám néz. Csillogás.
Odaléptem mellé és én is megfogtam a kezét, de semmi érdekes nem volt benne. Ránéztem az arcára , majd bele a szemébe és akkor hirtelen gy kép villant fel előttem. Épp Aria mosolygott rajta. Amint pislogtam a kép eltűnt és csak Kian értelmetlen fejét láttam előttem.
-Ez mi a franc volt ? Ti is láttátok ? -kérdeztem a szobában lévőktől, de mindenki értetlenül állt előttem kivéve Aria.
-Láttál egy képet egy személyről ? -kérdezte , gondolom direkt nem mondta hogy róla. Bólintottam.-Akkor te nem úgy látod a dolgokat ahogy én. Nekünk két fajtánk van. Akik érintésből tudnak szavak látni , és akik tekintetből bele látnak az emberek agyába. Te a másodikhoz tartozol. Ha koncentrálsz szinte mindent megtudhatsz az emberről úgy hogy ő észre sem veszi.Ha tudod kezelni olyan mintha gondolat olvasó lennél , csak képeket látsz. -mondta én pedig annyira örültem az úgymond "képességemnek " hogy ott vigyorogtam.
-Na jó. Először , te mit keresel itt ? Miről hablatyolsz ? -nézett Ariára Sam majd rám .-Hope neked meg miért kékes a hajad ? -nézett rám.
-Nem hiszem el miért mondja mindenki hogy....... ÓÓÓÓh . -mondtam mikor megfogtam a hajam hogy jobban megnézhessem . Egy nagyon sötét kék színt kezdett felvenni a hajam. Jc odajött hozzám és mosolyogva ültetett le a konyhapultra. Olyan fura volt, mert tök erős volt , de eddig ezt nem is vettem észre.
Épp mikor hajolt volna oda hozzám megcsókolni , akkor valaki betörte az ajtót. Kissé ideges lettem és ordtottam egy nagyot.
-Elegem van hogy rugdossátok azt a kicsseszett ajtót ! Nem lehetne hogy kopogjatok előtte? -kérdeztem , de amint az ajtó felé pillantottam visszaszívtam volna a szavaim.
2 vámpír állt az ajtó előtt , és engem , Amy-t és Ariat fürkészték. A srácok akik ott voltak mind Amy elé mentek , kivéve Kian aki Aria elé. Olyan aranyos volt. Hát .. végülis szerelmes belé.
Ekkor vettem csak észre hogy Jc előttem már átváltozik , de nem úgy mint mikor először láttam. Most neme sett össze. Állt és egy morgás kíséretében , már át is változott.
Ott állt előttem az én farkasom. Annyira bele voltam bolodulva abba srácba aki előttem állt hogy nem bírtam hogy ne nézzek rá és mosolyodjak el. Minden pillanatban bebizonyította hogy szeret és bármit megtenne értem mint most is. Ekkor megint  megszólalt a fejemben egy hang.
Figyelj. Ne ijedj meg, de a srácok és én mindjárt kinyírjuk ezt a két tagot , ha nem hajlandóak Amyt elcserélni a területért. 
Le esett az állam. Mi ? De hiszen Connor szerelmes Amybe.Még mielőtt bármit tehettek volna , belenéztem a magasabbik szemébe, és vártam hogy ő is az enyémbe. Koncentráltam és sikerült belátnom a fejébe. Hirtelen egy teremben lette és egy viszhang szólalt meg .
-Semmiképp nem kell nekünk az az újonc. Tartsák meg. A területet kérjétek. Ha kell öljétek meg a kiscsajt. Nyomás. -mondta egy elmosódott arcú férfi.
Megint visszatértem a valóságba , de akkor már a srácok tárgyaltak a másik sráccal. A magasabb rájöhetett valamire , mert még mindig nem akarta levenni rólam a szemét.
Hála égnek még időben szólaltam meg .
-Ne !-mondtam és mindenki megállt abban a helyzetben ahogy volt. -Nem kell nekik Amy ! A területet akarják. Mondtam idegesen . Jc megmordult és közelebb ment a vámpírokhoz , akik ledermedtek.

..::Connor::..

Mikor Hope megszólalt tudtam hogy igaza lehet  hiszen nem törne meg egy ilyen cserét a képleteivel , főleg most hogy Boszorkány lett, amit még mindig nem akartam elhinni.
Mióta átváltoztam azóta próbálom megvédeni ettől az egésztől , de azt hiszem ez elég rosszul megy hiszen most az egész közepébe huppant azzal hogy boszorkány lett. Semmi bajom velük és nem hibáztatom miatta Ariat mert tudom hogy a húgom csinált valamit nem pedig ő.
Hátra fordultam és vettettem felé egy olyan biztos ? pillantást . Ő bólintott, én meg vissza fordultam.
-Na mit is akartok ? -kérdeztem és elhúztam a kezemet.
-A területet. -mondta .Nem kellett volna. Jc mögülem azonnal nekik esett. Igen kicsit harcos szellemű a gyerek, e én bírom. Nekem sem volt más választásom , Rohanni  kezdtem ugrottam és már farkas alakban letámadtam a  másik vámpírt.
Már épp haraptam volna , mikor hirtelen megjelent előttem Amy és megharapta a gyereket. A srác miután megállít , elszürkült és össze esett. Amy oda ment a másik gyerekhez , aki éppen Jcbe harapott bele. Jc össze esett és láttam hogy változik vissza emberré. A srácok ijedten szaladtak Jchez , aki a földön vergődött.
Minden erőm arra összpontosítottam hogy bemenjek a lakásba és közben átváltozzak. Én már megszoktam a vele járó fájdalmat.
Amint beértem  már ember voltam. Felöltöztem és kivittem egy pokrócot.
Jc a földön vergődött Hope pedig megfagyva állt mellette. Oldalra tekintettem és annyit vettem észre hogy Amy is össze esik. Ledobtam a pokrócot és hozzá szaladtam. Megfogtam a fejét, alá nyúltam és szaladva bevittem a házba . Lefektettem a kanapéra és a konyhapultról leszedtem mindent hogy tudják hova rakni Jc-t.
Amint visszamentem Amyhez a többiek már hozták is be Jct és felrakták az asztalra. Nem aggódtam annyira miatta mivel itt votl Aria ai kitudja belőle szedni a mérget. Viszont Amyvel nem tudom mi lehetett a baj.
-Kicsim jól vagy ? -kérdeztem , miközben a haját hátra simítottam az eddiginél is fehérebb arcáról.
-Nem tesz jót ha egy másik vámpír mérge a szervezetünkbe jut, főleg ha még néhány naposak vagyunk. -mondta el-el haló hangon. Ekkor Hope térdelt le mellém.
-Jc jól lesz... Mi vna Amyvel ? -nézett ijedten a barátnőmre.
-Nem tudom. -válaszoltam őszintén.
Hope Ariara nézett. Szólt neki , mire a lány ráfigyelt. Ali telt el 5 másodperc Hope  pislogott és visszahajolt hozzám.
-Figyelj, van egy tippem. De ahhoz azt kell csinálnod amit mondok. Menni fog ? -kérdezte. Bólintottam.
-Rendben. Harapd meg , amjd adj neki a véredből.
-mi van ? -kérdeztem furcsán.
-Csináld ! -Ordított mögülem Aria .
Óvatosan megharaptam a nyakát ahonnan vér buggyant ki , majd megharaptam magam és a kezemen végig folyó vért a szájába csepegtettem.
-Menny innen ! -mondta Hope és odébb lökött.
Kezét Amy szíve felé rakta , majd becsukta a szemét. Abban a pillanatban Amy teste meggörnyedt és kicsit fel emelkedett. Hope haja a levegőben lebegett , a szeme helyén csak fehérség volt, és körülöttük fehér fal. Óvatosan vissza emelkedett Amy a kanapéra. Amint a teste a kanapét érte Hope össze esett és mozdulatlanul feküdt a földön.
Én nem tudtam mozdulni , de senki más sem a szobában. Mikor indultam volna Jc hamarabb ott termett a húgomnál és simogatta a haját. Amint megérintette a nyakát mintha megkönnyebbült volna.
-Csak elájult. Felviszem. Jóéjt. -mondta ölbe kapta a húgom , aki még mindig ugyan olyan mozdulatlan volt és felvitte az emeletre.
Én Amy mellé térdeltem. Az arca sokkal sötétebb volt mint eddig  bármikor mikor láttam. Mikor hozzá értem a teste nem hideg hanem olyan volt mint Hopenak. Emberi. Ariára néztem aki tátott szájjal állt a konyhapulton.
-Sikerült neki. -mondta elképedve. -Alig néhány órája boszorkány és sikerült neki. Ilyen nem létezik. Nem létezik. -ismételte.
-Miről beszélsz ? -kérdeztem már majdnem ordítva. -Mi sikerült Hopenak ? -de mielőtt válaszolhatott volna Aria . Hallottam valamit Amy felől.
Felé fordultam . közelebb hajoltam és hirtelen kinyílt a szeme. Olyan volt a szeme mint nekünk farkasoknak az átváltozás előtt , de amint kinyitotta a száját megjelentek a fogai .

4 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Sietek vele :DD olyan 11-12 körül nézd este a blogot :D

      Törlés
  2. imodom ez a kedvenc blogom nagyon várom a kövit......:)))))))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöööm :$ De jóóó :DDD Már este kint lesz ha jól haladok :) <3

      Törlés