2013. március 23., szombat

5 Chapter- Magyarázatok .... *

..::Jc::..

Egész este faggattuk a vámpírcsajt , de semmit nem tudott csak a nevét. Amy Lambert. Olyan hajnalban felmentem megnézni Hopeot és összefutottam Connorral az ajtaja előtt.
-Te meg ? -kérdezte tőlem . Láttam rajta hogy ideges.
-Most akarod neki elmondani az igazságot igaz ? -kérdeztem , és láttam hogy Connor sóhajtott egyet és bólint.
-Nem tudom hogy magyarázzam el neki hogy már évek óta hazudok neki és eltitkolom az igazságot. Haver gyere be velem és nyugtasd le a húgom. -mondta majd megmarkolta a vállam. - Amúgy haver nyugodtan összejöhetsz a húgommal látom hogy nagyon bír téged. -mosolygott . -Bejössz velem segíteni elmagyarázni ? -kérdezte.
-Persze haver bármikor és köszi az áldásod. -mosolyogtam rá.
Connor benyitott .Hope az ágyon ült és olvasott. Ami azért volt fura mert hajnali 4 óra lehetett. Ő sem tudott aludni.
-Szia húgi. Azért jöttük hogy magyarázatot adjunk minden kérdésedre. Rendben ? Bármit kérdezhetsz őszinték leszünk. -mondta Connor és leült vele szembe egy székre. Én leültemHope  mellé és megfogtam a kezét , ami jól eshetett neki mert elmosolyodott.
-Mióta vagy vérfarkas és mi a szereped a falkában , miért és hogyan  ? -kérdezte Connortól.
-Huh. Azóta vagyok farkas mióta ide költöztünk. Ezért is vesztünk össze anyáékkal mert már nem tekintettek a fiuknak. Én vagyok a falkavezér, mert én gyűjtöttem össze ezt a sok nyomit még akkor mikor ideköltöztünk és engem tekintettek vezérnek. Eleinte nagyon fura volt , de kezdem megszokni. -mondta némi gondolkodás után Connor.
-Huh hát akkor régóta. Miért nem mondtad el nekem soha ? -kérdeztem még mindig Connort nézve. Kezdtem azt hinni hogy haragszik rám, de a kezét nem húzta el.
-Mert féltettelek attól hogy megtámadnak a vámpírok , de ez felesleges volt , hiszen rájöttek hogy van egy húgom és elakartak rabolni. Féltettek attól hogy valami bántódásod esik ,és én azt nem tudtam volna eltűrni , mert a bátyád vagyok és a feladatom hogy megvédjelek. -mondta a semmibe bámulva Connor.
-Köszönöm hogy mevédtél , de igazán elmondhattad volna. Látod nem akadtam ki. -mondta , majd rám szegezte tekintetét ? -Mivel jár ez a farkasos dolog ?
-Hát rohadt fájdalmas átváltozni de mikor farkas vagyok sokkal jobb a világ.Az első átváltozásunktól számítva 5 évig kell változnunk át és közben öregszünk , de utána már nem . Én 25 éves koromban fogok megállni. Kianék 23 , Connor 25 , Ricardo is 25 , Ricky pedig már 1 éve 25 éves. Általában 20 éves srácok változnak át. Mi is fejlesztjük magunkat és Kian meg Sam még mindig azt csinálják, de mi már rég befejeztük. -mondtam és közben a kezét simogattam . Elmosolyodott és mintha kicsit megnyugodott volna.
-Milyen ilyen izéé... természetfeletti lények vannak , és melyik mit csinál ?-kérdezte és összekulcsolta az ujjaink.
-Hát vagyunk mi vérfarkasok , vannak még boszorkányok , tündérek és vámpírok. Ezek közül a boszorkány általában nekünk segít gyógyításnál , ilyen súlyos sebeknél , meg úgy a többi természet feletti lények , a tündérek , nagyon kicsik , de nagyon erősek ha harcról van szó. Ha egyszer meglátsz egyet , az biztos hogy beleszeretsz olyan aranyosak. De nagyon kell velük vigyázni mert veszélyesek. Még valamit szeretnél tudni ? -kérdezte Connor. Hope megrázta fejét .
-Con , magamra hagynál egy picit Jcvel ? -nézett kiskutya szemekkel Connorra. Ő bólintott adott egy puszit a húgának és kiment.
Hope Azonnal felém fordult és megcsókolt. Megfogtam az arcát és magamhoz rántottam. Ő beletúrt a hajamba . Alapjában véve nagyon finnyás vagyok ha valaki nyúlkál hozzá , de tőle nem bántam , sőt élveztem is. Egyre hevesebben csókolóztunk , mikor el kellett sajnos válnunk. Én derekán tartottam a kezem ő pedig még mindig a hajamat birizgálta. Kapkodtuk a levegőt és homlokunk összenyomtuk.
-Huh .. Ez tökéletes volt. -mondta zihálva. Én elnevettem magam .
-És még csak csókolóztunk. -nevettem el magam .

..::Hope::..

Miután Connor elmagyarázott nekem minden olyan dolgot amire kíváncsi voltam sokkal jobban megnyugodtam. Nem is különbözik a világunk , hiszen aligha néhány dologban tér el néhány dolog. Amint kilépett ,nem tudtam magammal mit kezdeni. Tegnap óta meg akartam csókolni Jc-t . Mikor becsapódott az ajtó , egyből ajkaira tapasztottam az enyémeket. Először megfogta az arcom , majd óvatosan a derekamra rakta a kezét. Én közben beletúrtam a hajába. Éreztem hogy bizsergek az egész testemben. Nem tudom hogy most ez azért volt , mert élveztem a csókot , vagy csak hogy egy olyan emberrel vagyok aki számomra eddig elérhetetlen volt. Miután éreztem hogy fogy a levegőnk, szétváltunk.
-Huh ez tökéletes volt. -mondtam mire Jc elnevette magát.
-És még csak csókolóztunk. -mondta . Én megráztam a fejem és felhúztam az ágyról. Nem értette , gondolom azt hitte hogy több is lesz itt mint csók. Haha .Talán , de akkor sem most.
-Lemehetek megnézni a vámpírcsajt ? -kérdeztem izgatottan. Tudom hogy a legtöbb ember nem így áll hozzá , de számomra ez az egész annyira izgalmas és új volt hogy mindenképp megakartam tudni mindent és a részévé válni.
-Persze , csak ne menj a közelébe , mert tuti hogy mindenképp megölne , vagy vámpírrá változtatna. -mondta és összekulcsolta az ujjaink. Én bólintottam és követtem őt a földszintre. A csaj a földszinten volt és Ricky állt előtte egy fakaróval a szíve elé döfve. Ahhoz képest hogy Ricky bármikor elszúrhatja a szívébe a karót elég nyugodt volt a csaj. Amint meglátott mintha egy kicsi nyugalmat láttam volna a szemébe.
Mindenki felénk kapta a fejét, ami kicsit vicces volt .Mikor ránéztem Kianre meg Samre ott kacsingattak Jcnek mellettem . Két őrölt gyerek.
-Na bökd ki hogy ki változtatott át és mikor ? -kérdezte Ricky eléggé idegesen.
-Nem tudom ki és mondtam hogy tegnap . Azért változtattak át hogy lelassítsunk titeket amíg elkapják őt . -bökött felém a fejével.
-Minek nektek a húgom ? -kérdezte túl nyugodt hangon Connor . Nem szokott így beszélni sosem , legalábbis csak az olyan emberekkel akik bejönnek neki , na de pont egy vámpír ? Nem hinném hogy bejönne neki.
-Mert a Húgod. Azt hitték hogyha elfogják akkor nekünk adod a területet.
-Minek nektek ez az erdő ? -kérdezte Ricky túl közel azzal a karóval a csaj szívéhez.
-Nem tudom , mondtam hogy nem mondtak el nekem semmit. Annyit mondtak lassítsalak le titeket amíg ők elhozzák a csajt. -mondta és még mindig engem bámult.
-Jólvan . Vigyétek a pincébe . -mondta Connor. A csaj riadt tekintettel nézett a bátyámra.
-Ne . kérlek .-mondta miközben Ricky megfogta a kezét és a pince felé vitte. Rángatózott de a srác erősebb volt nála.Kinyitotta a pincét és lelökte a csajt. Hallottunk egy apró sikkantást ,majd bezárta Ricky az ajtót.
-Most ezt miért kellett ? Legalább vigyetek neki vért. Elmondott mindent amit kell. -mondtam , mert úgy bátak szeény csajjal mint egy állat.
-Nem értheted ezt Hope mi ...
-Hozzatok vért. -mondta Connor Kiannek aki megszólalt.
-Mivan ? -kérdezte felhúzott szemöldökkel Kian.
-Menjetek el a kórházba és hozzatok kérlek vért. Ha meghal nem lesz már jó túsznak. -magyarázkodott.
-De Connor. -ellenkezett Kian. Sam megfogta a kezét.
-Gyere inkább, menjünk. Nemsokára jövünk. -mondták és kimentek az ajtón.
Jc megszorongatta a kezem. Ránéztem ő mosolygott.
-Szeretnél egy vérfarkassal járni ? -kérdezte nekem pedig nagyot dobbant a szívem.
-Igen . -mondtam azonnal. Jc elmosolyodott és meg csókolt.
-Gyerekek szobáara és ne előttem. -mondta Connor . Fogtuk magunk és felmentünk a szobámba.

2 megjegyzés: