2013. március 31., vasárnap

11.fejezet -Családi látogatás 1/2

Bocsánat hogy húzom az időt de ma olyan jó dolog történt velem. 
Felmentem Facera és láttam hogy az egyik kedvenc blogotok az enyém , ami nagyon jól esett . 
Bocsánat hogyha ez egy kicsit rövid , lett , de csakis azért mert a következőt izgalmasabbra tervezem. Szóóóval jó szorakozást !!
Dreamer

..::Hope ::..

Tegnap mikor Connor hazahozta Amyt nagyon megrémültem. Szerencsére sikerült az elméjébe belenéznem és elmondtam a srácoknak hogy nincs semmi baj. Ezután lejöttek és úgy beszélgettünk. Azt hiszem bealudtam közben , de nem a nappaliban ébredtem fel hanem az ágyamban , egy meleg kézzel a derekamon.
Elmosolyodtam és közelebb húzódtam hozzá. Valamiért mindig felvidít mikor Jcvel vagyok, bármit csinálunk.
-Jó reggelt drágaságom .-mondta a reggeli hangján és adott egy puszit a nyakamra.
A hideg kirázott és libabőrös lettem, Jc ezt persze azonnal észre vette.
-Fázol kincsem ? Akkor közelebb húzódom .-hallottam a hangjában egy kis huncutságot , de máris egész felsőtestével az én hátamnál volt, és apró csókokkal hintette be a nyakam. Annyira tetszettek ezek a reggeli ''ébresztők'' . Sosem fogom megunni.
Gyorsan megfordultam ,és mosolyogva néztünk egymásra. Az én kezem az arcát cirógatta az övé pedig a fenekemnél játszadozott.
-Szeretem ezt a fajta ébresztést. -mondtam mosolyogva.
-Én meg szeretem mikor mosolyogsz . -mondta és megcsókolt. Annyira édes volt.Szóval úgy döntöttem hogy ma meglepem őt valamivel.
Azonnal megint csókcsatába elegyedtünk. Most viszont nem voltam hajlandó alulra kerülni, szóval megfogtam mind a két kezét és a feje mögé toltam őket. Mikor elváltak az ajkaink Jc egy perverz vigyor kiséretében próbált meg felülre kerülni amit én nem hagytam neki, hála annak hogy boszi vagyok és erre is használhatom az erőm .
-Nem tetszik hogy feletted vagyok ? -kérdeztem miközben apró csókokat nyomtam az ajkaira.
-Ülj lejjebb ésérezni fogod mennyire tetszik . -mosolygott. Úgy nevettem hogy az erőm elengedtem egy pillanatra , így sajnos sikerült fordítania a helyzetünkön.
-Na most ki van alul ? -kérdezte és ugyan olyan helyzetbe vitt mint én az előbb. Amint a kezeim a fejem fölött voltak , a nyakam kezdte csókolgatni. Egyszer egy olyan pontot érintett meg aminek hatására egy halkat nyögtem. Jc felkapta a fejét.
-Na. Csak nem tetszik ez a póz ? Hol is voltam az előbb ? -kérdezte és máris visszatért és azt a pontot kezdte csókolgatni.
Egyre több nyögés hagyta el a szám , mikor hirtelen valaki benyitott. Komolyan már megtudnék ölni valakit. Az ajtóban Sam állt egy hatalmas mosollyal az arcán. Basszus . Mindent hallottak.
-Ne is mond . Connor küldött hogy reggeli vagy valami eltaláltam ? -néztem rá.
Sam csak vigyorogva bólintott. Megfordult és ki ment.
-Bezzeg én ne mondtam semmit mikor este ő és Amy...
-Ne hogy folytasd ! -mondta neki és az egyik ujjam az ajkára helyeztem. -Nem akarok tudni az ő nemi életéről. -mondtam és kirázott a hideg.
-Jólvan ,jólvan. -mondta Jc és mellém gurult az ágyra. -Éhes vagyok , szóval menjünk le , hadd örüljön Connor.
-Rendben . -nevettem el maga és összekulcsoltam az ujjaim Jc-vel. -Amúgy érzed mi a kaja? -kérdeztem mert tudtam hogy neki mint vérfarkasnak jobb a szaglása.
-Palacsinta. Sziruppal és lekvárral. -mondta miközben kinyitotta az ajtót.
-Imáááááááádom . -mondtam és máris futva igyekeztem az ennivaló irányába.
A lépcsőig futottam majd a tetején megálltam és szembe fordultam szerelmemmel.
-Ha megreggeliztünk , van neked egy meglepetésem , de ahhoz át kell öltöznöd , szóval benne vagy ? Ha nem elrabollak. Képes vagyok rá. -vigyorogtam rá. Összekulcsolta az ujjait a derekam körül és a homlokát az enyémnek nyomja.
-Ha veled lehetek közben persze hogy mehetünk. -mondta olyan halkan hogy csak én halljam. Elmosolyodott és megcsókolt. -Na menjünk mert tényleg éhen halok. -fogta meg a kezem és most ő húzott maga után. Mikor leértünk az egész bagázs minket figyelt. Kicsit kellemetlen volt , de nem zavartattuk magunkat.

..::Jc::..

A reggeli után átöltöztem ahogy Hope kérte tőlem és kint vártam a kocsiba. Bírtam hogy Connornak van egy kocsija amit bármikor kölcsön ad nekünk. Még Hopera vártam mert ő is át akart öltözni azzal a címszóval hogy ahova megyünk nem szeretne beégni.
Remélem nem valami elit helyre visz mert nem hiszem hogy a farmer a tornacipő a sapkám ,meg a F*uck You-s pólóm oda való.
Amint kilépett az ajtón tátva maradt. Mindig meglepődöm mikor meglátom Hope-to. Olyan gyönyörű az a lány és az enyém , amit még mindig nem tudok felfogni.
-Na hogy nézek ki ? -kérdezte és megpördült. Csak ültem a kocsiban és néztem őt.
-Wow . Nincsenek rád szavak . -mondtam miközben a kocsi felé sietett.
Annyira gyönyörű volt és nemcsak a külseje. Kedves , vicces és aranyos is volt. Legfőképp ez fogott meg benne az hogy ennyire gyönyörű az csak plusz .
-Na pattanj én vezetek. Meglepetést akarok neked . -mondta és intett hogy üljek át az anyós ülésre.
Gyorsan áthuppantam addig a barátnőm elfoglalta a vezető ülést. Bekötöttem magam hiszen mégis csak egy nő fog vezetni. Nem fogom kockára tenni az életem akár mennyire is szeretem őt.
Amint elindult kicsit megnyugodtam. Elég jól vezetett.
-Megtudhatom hogy hova is viszel engem ? -kérdeztem mosolyogva.
-Nem . Mondtam hogy meglepetés szóval , nem árulhatok el semmit. -nevetett. Tetszik hogy ilyen titokzatos.
Egy ideig tényleg nem tudtam hogy hova mehetünk , de minél messzebb ment az erdőtől , annál jobban volt egy olyan érzésem hogy ezt nem kéne.
De amint elhagytuk a ' Welcome to Texas !' táblát feszengeni kezdtem.
-Hope... -kezdtem bele , de azonnal közbeszólt.
-Nem fogok veled ezen vitatkozni. Egy próbát meg ér. Nem érdekel ha veled nem lesznek hajlandóak szóba álllni majd én teszek róla hogy legyen kedvük. Nem boszorkánysággal. Megtudom győzni az embereket. -mondta , és már ott is voltunk.
Két éve nem jártam itt, és nem is terveztem hogy valaha vissza jövök ide. Hiányzott , de kitagadtak. Azt mondták sose jöjjek vissza. Részben örülök neki hogy idehozott Hope.
Hiszen ők a családom. Muszáj ezt megbeszélnünk.

6 megjegyzés:

  1. nagyon nagyon....x 100 tetszik már nagyon várom a kövit mikor lesz?? am és megérdemled h a tied legyen a legjobb blogg mert köztünk szólva neked tehetséged is vann az íráshoz :DDDD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Holnap , azt nem tudom hogy mikor lehet délután , de valószínű hogy este lesz. UUU *-* Nagyon szépen köszönöm hogy így gondolod :D Nem is tudod milyen jólesik ez nekem :) Imádlak titeket srácok <3 ÁÁÁÁ <33333

      Törlés
  2. már alig várom az Új rész hány órak körül lesz fent? :DDDDD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem tudom , csak azt hogy innentől számítva bármikor jöhet :) Szóóóval frissitcsetek :)

      Törlés