2013. március 20., szerda

2.Chapter-Érzések ...*


..::Hope::.. 

Tegnap miután lezuhanyoztam a srácok elég hamar elmentek , amit sajnálok ,mert tényleg hiányzott már a társaságuk. Kiderült hogy 3 nap múlva Jc lesz a bébiszitterem bár már elmúltam 18 de nekem még mindig kell Conor szerint és sokkal jobban megbízik a haverjában mint bárki másban. Végül bele egyeztem , hiszen Jc eléggé helyes és hát mit ne mondjak ... szexi is , de ezt Con előtt inkább nem említettem. Mikor hazamentek mindegyik srácot megöleltem. Mikor Jcnél jártam egyből az illatára lettem figyelmes . Olyan illata volt mint egy farkasnak . Mikor ezt hangosan kimondtam mindenki röhögött , csak Jc állt kicsit ideges arccal előttem.
Miután a srácok elmentek Connorral egész nap tvztünk és punnyadtunk.
Mára is ezt terveztem , csakhogy mikor leértem a földszintre Con már nem volt sehol. Bár lehet azért mert elmúlt 14:10 is. Levágtam magam a kanapéra és bekapcsoltam a tv-t. Közben ettem a szendvicsem amit reggelire csináltam magamnak. Egyszer csak valaki kopogott az ajtón Nem gyakran jönnek látogatók , úgyhogy gondoltam hogy Connor az és itthon hagyta a kulcsait. Elindultam ajtót nyitni , de előtte megtoppantam. Mi van ha nem Con ? Valahogy csak lerázom majd. Vagyis remélem . Ajtót nyitottam.Egy nagyon helyes srác állt az ajtóban , kezén egy fura gyűrűvel .
-Szia. Miben segíthetek ? -kérdeztem. Olyan fehér volt az arca mint egy halottnak sehol egy ránc , pedig biztos volt már 26 .
-Szia. Connort keresem . Be engedsz ? -nézett szét a lakásban . Én beljebb csuktam az ajtót hogy csak az én testem legyen ott.
-Nincs itthon . Hagysz neki üzenetet? -kérdeztem flegmán.
-Hmmm . Igen . Mond neki hogy most már tudom hogy néz ki a húga és alig várom hogy közelebbről megismerhessem .
-Bunkó .-mondtam és rácsaptam az ajtót. Kinéztem a kukucskálón , de a srác már nem volt ott.
Alighogy el léptem az ajtótól megint kopogtattak. Kicsit idegesebben mentem oda az ajtóhoz és már szinte kitéptem azt és úgy ordítottam az előttem állóra.
-Mit akarsz még ? - ordítottam majd rájöttem hogy nem is az a srác hanem Jc áll előttem ledöbbenve. Úristen , bocsi Jc. Nem direkt volt , csak az előbb itt volt egy nagyon bunkó srác. -Jc megfeszült.
-Hogy nézett ki ? -kérdezte.
-Hát fekete felzselézett haja volt, nagyon fényes bőre , öhm.. kicsit idősebb volt mint mi , fekete bőrdzseki volt rajta , és Cont kereste.
-Derek. -mormogta magába Jc , majd elővette  telefonját és pötyögött bele valami és zsebre dugta. Én mosolyogva néztem rá .
-Nincs kedved eljönni velem sétálni ? -kérdeztem reménykedve hogy lesz társaságom a mai napra.
-Persze van . Átöltözöl , vagy így pizsibe nyomjuk ? -mosolygott rám , mire én is el vigyorodtam.
-Átöltözök . Megvárnál itt ? 5 perc és ígérem már lent is leszek . -szorítottam meg a kezét ami tűz forró volt. -Úristen , nem vagy lázas ? -tettem fel a kérdést és fogtam volna meg a fejét de ő elhúzódott tőlem.
-Nem , csak kicsit melegem van . Na de siess öltözni , mert mérem ám az időt . Nem fogsz csalni . -mosolygott.
Olyan aranyos volt , hogy muszáj volt hallgatnom rá. Felszaladtam a szobámba és előkerítettem egy normális göncöt amit felvehetek. Végül sikerült össze állítanom egy nagyon jó kis szettet. Lerohantam Jchez aki tényleg az időt nézte.
-Indulhatunk. -ugrottam elé, mire ő kicsit meglepődött, de mosolyogva rápillantott még az órájára.
-4 perc 47 másodperc. Szép. Akkor induljunk. Hölgyem. -nyújtotta nekem a karját amit én elfogadtam . Bezártam a lakást és elindultam Jcvel sétálni.

..::Jc::..

Valamiért éreztem hogy el kell mennem Hopehoz mert valami nem stimmel és jól is sejtettem. Miután elmondta hogy Derek itt járt , aki a vámpír falka vezérnek a jobb keze egyből Connornak írtam hogy elviszem a háztól Hope ot jöjjenek oda a srácokkal és tervezzenek el mindent és írjon ha végeztek hogy vissza mehessünk.Belém karolt és elindultunk a rétre. Nagyon aranyos volt. Egész úton beszélt a farkasokról. Kicsit mintha eszembe jutott volna milyen farkasnak lenni , de gyorsan elhessegettem a gondolatot , mert nem akartam átváltozni. kb 30 perc séta után megérkeztünk a rétre.
-Gyere , menjünk a kedvenc helyemre . -mondta nekem. Sokkal jobban ismertem ezt a rétet mint ő . Minden teliholdkor ide jövünk ki harcolna a vámpírokkal. Nem tudom miért olyan fontos nekik hogy ez az erdő terület az övéké  legyen , mikor már több évszázada a farkasok területe. Gyorsan kivertem a fejemből a csatát és Hope után mentem inkább . Ő szaladva húzott a rét közepén lévő magas , lombos fához. Nekem is az volt a kedvenc helyem. farkasként , ha nem tudtam hova menni akkor csak ledőltem a fűbe , a fa alá és ott aludtam.
-Na itt vagyunk. -mondta és felém fordult hogy lerántson a fűbe, majd ő is leült mellém . Olyan édesen nézett ki . Az a gyerekes izgatottság a hangjában és a csillogás  a szemében sokkal szebbé tette.
Miről beszélek ? Ő a falkavezér húga... Csak vigyáznom kell rá.. Ha valami lenne .. tuti kirúgna a falkából Con.
-Mesélj magadról valamit . -nézett rám Hope azokkal a hatalmas barna szemeivel. Mindig is szépnek tartottam de eddig az ösztön hogy a vezér húga mindig elnyomta azt a vonzalmat amit érzek iránta , úgy tűnik hogy ez most kitörni készül .
-Mit tudsz rólam ? -kérdeztem és neki dőltem a fának .
-Jc Caylen a neved 3 éve haverkodsz a bátyámmal és hogy 21 éves vagy. -mondta azt amit szinte ránézésből is le lehetett venni.
-Igen, öhm Texasban születtem és az igazi nevem Justin , de mindenki Jcnek hív. 3 éve farkas.... rajongó lettem. -mentettem ki gyorsan magam abból hogy majdnem elszóltam magam neki. -Mikor a szüleim megtudták kitagadtak és így találkoztam Connorral ő is farkas rajongó csak angyon jól titkolja előled. Van 2 húgom meg egy öcsém de őket nem szoktam látni mivel a szüleim eltiltottak tőlük , hogy nehogy ők is szeressék a farkasokat. Miután találkoztam Connal segített elnyomni bennem ezt a rajongást , és most már csak néha szoktam olyan nagy fanja lenni. -mondtam el a sztorit , csak a vérfarkas szót kicseréltem .
-Én is imádom a farkasok. Képzeld van itt is az erdőben egy falka. Minden este hallom amikor vonyítanak , de van köztük egy , amelyiknek nagyon tetszik a hangja , bár még sosem láttam.-mondta elgondolkodva.
-Igen . Gyönyörűek . -mondtam és közben rá gondoltam ez alatt a szó alatt , de örülök neki hogy nem tudja hogy mi vagyok , mert talán másképp nézne rám .
-Jc Jól vagy ? -kérdezte ez a gyönyörű lány előttem.
-Annyira rosszul nézel ki. Biztosan nem vagy beteg? -kérdezte és megfogta a kezemet. Az ő keze az enyémhez képet hideg volt.Az egyik dolog amiből fel lehet ismerni a farkasok hogy borzasztóan forró a bőrük a farkas méreg miatt.
-Nem tényleg , csak mondom , melegem van. -mondtam neki és kicsit megszorítottam azokat a vékony,puha kezeit. Ő egy kicsit elpirult.
-Mit gondolsz rólam ? - mondta hirtelen. Felkaptam fejem és láttam hogy a szemembe néz.
-Szerintem ? -kérdeztem vissza mire alig láthatóan bólintott. Hagosan kifújtam a levegőt. -Szerintem gyönyörű vagy. Nálad szebb lányt még életemben nem láttam és nem etetlek . Elhiheted. Nem a szokásom . -mosolyogtam rá. Ő ebbe belepirult , amit olyan jó volt nézni.
-Szerintem is nagyon helyes vagy Jc. Olyan kár hogy alig szoktatok feljönni hozzánk. Miért ? -kérdezte és már a másik kezével is kereste az enyémeket.
-Nem gyakran járunk erre felé. -mondtam neki .
-Pedig mikor ide jöttünk olyan volt mintha kívűlről tudnád az utat . Mintha már ezerszer jártál volna itt. -mondta . Elmosolyodtam. Nem is tudja milyen sokszor jöttem ide . Ekkor megrezzent a telefonom. Érte nyúltam . Megnyitottam az sms-t .
Haver gyertek , Megvan beszélve minden. Con 
Elraktam a zsebembe a telefont és felálltam majd felhúztam és átkaroltam a derekát .
-Na menünk haza. Már 3 órája itt ülünk. -mosolyogtam mire neki le esett az álla.
-Olyan kevés időnek tűnt. -mondta őszintén. Megfogtam a kezét és elindultam vele vissza felé.
Egész úton szorítottuk egymás kezét és amikor rá néztem úgy mosolygott mint egy őrült , ami valószínűleg jót jelenthet.
Mikor a ház elé értünk észre vettem Ricky kocsiját. Elengedtem a kezét , amit ő kicsit furcsálta, majd bementünk a lakásba. Amint beléptünk mindenki ránk nézett.
Connor és Ricardo komoly arcot vágtak Ricky hátradőlt és figyelt , Kian meg Sam pedig kacsingattak nekem hogy milyen szerencsés vagyok hogy Hope velem jött.
-Hali. -köszöntem nekik. Hope egyenesen Cont ölelte meg . Bárcsak engem is megölelne .Nem tudom hogy Connornál miért nem vette még észre hogy milyen forró.
-Na mi mentünk is .Köszi hogy itt lehettünk. Hope örültem hogy láttalak . -állt fel Ricky és vele a többiek.
-Hé Ricky ma aludhatnék nálad ? -kérdeztem és megvakartam a tarkóm . Nagyon jóban vagyok Rickyvel de tudom hogy a barátnője nem nagyon örül mikor náluk vagyok.
-Persze. Samantha most az egyszer megnyugodhat. -mondta és rácsapott a hátamra.
Mindenki felállt és elindultunk kifelé.
-Héj. -szaladt ki az ajtón Hope. Odajött hozzám és megpuszilta az arcom.
-Köszönöm hogy lefoglaltál a mai napra. -mondta és vissza is ment a házba. A srácok úúúú-ztak meg cuppogtak én figyelmen kívül hagytam és beültem a kocsiba .

2 megjegyzés: