2013. március 28., csütörtök

9.Chapter -Gyakorlás

..::Hope ::..

Mikor felkeltem a fejem is fájt meg minden végtagom. Nem emlékszem semmire a tegnap estéből. Annyi van meg hogy Jc megcsókol a konyhapulton. Ezután minden kiesett. Semmire nem emlékszem. Arra sem hogyan kerültem a szobámba.
Megfordultam és Jc feküdt mellettem nyugodtan. Olyan aranyos volt. Megsimogattam az arcát , mire ő megmozdult.
-Jó reggelt. -mondtam mosolyogva. Jc nem mondott semmit csak mosolyogni kezdett.
-Neked is hercegnő. - nevetett és a kezét a derekamra csúsztatta. Ujjaival végig böngészte a testem amitől kirázott a hideg. Közelebb húzódtam hozzá és megcsókoltam. Hátára fordítottam majd ráültem és úgy folytattuk tovább.Miután barátom megunta ezt a pózt fordított a helyzetünkön , és én kerültem alulra.
Ilyenkor szeretem hogy francia ágyat kértem Connortól. Én Jc hajába túrtam amit mindig is imádtam csinálni, ő pedig a kezét a fejem mellett támasztotta. Olyan jó volt csak így a közelében lenni. Lábaim összekulcsoltam a lábainál, mire egyik kezével végig simított rajtuk.
Ezt a mi kis "aranyos" pillanatunkat Aria törte meg azzal hogy benyitott. Mind a ketten felé kaptuk a fejünket.
Ő elmosolyodott.
-Szuper . Már mind a ketten jól vagytok . -mosolygott és nem zavartatva magát bejött a szobámba. Mi Jcvel szétváltunk és felültünk az ágyon.
-Szia Aria. Neked is jó reggelt. -mondtam nevetve.
-Ja igen tényleg. Amúgy csak azért jöttem , mert féltem hogy még mindig rosszul vagy a tegnap esti dolog miatt. -mondta kicsit aggódó tekintettel Aria.
-Miért mi történt tegnap ? -kérdeztem úgy mind a kettőjüktől.
-Sejtettem hogy ez lesz. -mosolygott . -A vámpírok megtámadtak és Jc és Amy rosszul lett.Jc majdnem meghalt , de sikerült eltávolítanom minden mérget a szervezetéből. Egyszer csak szóltál nekem és kiderítette hogy hogyan tudod megmenteni Amyt , csak hogy az összes energiádat el kellett használnod. Én azt hittem belehalsz , de úgy tűnik hogy több van benned mint egy sima boszorkányban. -mondta őszintén.
-És mi lett Amyvel ? Mit csináltam ? -kérdeztem kicsit félve. Nem akartam hogy miattam haljon meg vagy valami.
-Hibridet csináltál belőle.-mosolygott. -Őszintén ez még nekem sem megy . -mondta a tenyerét bámulva. -Pedig én már mint mondtam több mint 200 éves vagyok.
-Akkor végül is Amyt megmentettem ? -kérdeztem. Bólintott.
-De attól függetlenül még gyakorolnod kell, szóval 10 perc múlva kint a házatok előtti réten. -válaszolt és kiment.
-Mi az a hibrid ? -kérdeztem Jc felé fordulva. Aki elképedve bámult.
-Az egy olyan lény ami vámpír és vérfarkas is egyben. De ezekről a lényekről még én is csak legendákban hallottam. Te pedig teremtettél egyet. -mondta . Megvontam a vállam.
-Sima ügy volt. Csak elájultam és kiesett 12 óra. -nevettem el magam. -Na most kérlek szépen menj ki hogy felöltözhessek. - fogtam meg a kezét és felhúztam.
Lebiggyesztette az ajkát és elindult az ajtó felé. Utána indultam , megfordítottam és meg csókoltam.
-Örülök hogy nem haltál meg . -mosolyogtam és kitessékeltem az ajtón.Ő elnevette magát adott még egy búcsú csókot az ajkamra és elsétált az ajtóm elől.
Felöltöztem és koncentráltam. Abban a pilanatban éreztem hogy a föld eltünik majd visszajön a lábam alatt. Kinyitottam a szemem és kint voltam az udvarol. Sikeres teleportálás.
Aria megtapsolt.
-Szép volt csajszi . Na akkor második lecke. Dolgok mozgatása. -mondta és a hátam mögül elő vett egy söröz dobozt. Felhúztam a szemöldököm . -Tegnap Kiannel iszogattam. -vonta meg a vállát és lerakta a lába elé a dobozt.
-Mit csináljak vele ? -kérdeztem .
-Zárj ki mindent a fejedből , és koncentrálj a dobozra és arra hogy elrepüljön. -mondta és hátrébb lépett.
Ránéztem az üvegre és amint csak arra gondoltam hogy elhajítom, már azonnal neki ment a fának.
-Azt hiszem akkor nehezebbeket kell csinálnunk.-nézett csodálkozva Aria.
-Tessék ? -néztem rá.
-Sokkal több van benned mint azt hittem. A pitiáner dolgok menni fognak , neked mintha olvasnod kéne.
-Honnan veszed ? -kérdeztem mert én viszont nem voltam benne biztos hogy jól gondolja.
-Mutasd a kezed . -mondta . Én kinyújtottam , mire ő megfordította . Ott volt rajta 10 kicsi madár. Ezt eddig észre sem vettem. Aria is megmutatta az ő kezét. Az övén csak 5 kicsi madárka volt.
-Úristen ! -mondta mikor meglátta a madarakat.
-Mi a baj ? -kérdeztem.
-Emlékszel mit mondtam hogy választanak köztünk a gonosz és a jó boszorkányokat ?
-Igen . -vágtam rá.
-Szóval akkor amikor tegnap megteremtetted a hibrided. Elájultál , vagyis meghaltál mert  megküzdöttek érted. A madár a jó boszorkányok jele. Szóval már te is olyan vagy mint én . Tehát tessék. -mosolygott, és a kezembe adott egy könyvet , ami nagyon kicsi volt, de amint kinyitottam az egyik oldalt, rengeteg sor jelent meg rajta .
-Ez mi ? -kérdeztem ás ránéztem. Annyira örült hogy én is boszorkány vagyok hogy láttam amint a nap ragyogóbban kezd sütni.
-A jó boszorkányok könyve. Mindenkinek van egy. Mióta átváltoztattalak nálam van. De a tied. Ha gondolsz valamire megjelenik benne. -mondta mosolyogva.
Odajött és megölelgetett.
-Annyira jó hogy már nem vagyok egyedül. -mosolygott.
-Ezt hogy érted ? kérdeztem és eltoltam.
-Hát tudod , alig vannak jó boszorkányok , de veled talán megváltoztathatjuk a dolgokat.
-Hogy érted ?
-A legnagyobb jel a tied az eddigi boszorkányok közül. Neked van a leghatalmasabb erőd, csak nem tudod kezelni. -szorongatta meg a kezem.
Én nem akartam hinni a fülemnek. Hogy én a leghatalmasabb varázsló? Kicsit Merlinnek érzem magam . most.
-De menőő. -mondtam .
Fegtam a kezem és felemeltem . Azzal együtt a levelek is jöttek a földről. Majd A nap is kicsit halványabban sütött. Aztán csak fogtam s elengedtem. A levelek le estek a nap pedig megint ragyogott.
-De király . -mondtuk egyszerre Ariával, majd bementünk a házba. Elég olt mára a gyakorlásból. Kicsit kifáradtam.
Amint beléptünk Kian letámadta a mellettem álló Ariát és lesmárolta. Én tátott szájjal néztem rájuk , de a többi srác is.Mosmtár mind itt voltak hiszen. Új farkas család tagjuk van akit nem láttam, sem a bátyám.
-Amy és Connor ? -Kérdeztem.
-Elmentek.-lépett mellém Jc és megcsókolt.
-Gyere ide Ricky hadd csókoljalak meg szerelmem. -hallottam Sam hangját. Én és Jc egyszerre röhögtük el magunkat. Megfogta a derekam és maga mellé húzott a kanaéra hogy hallgassam meg mit beszélgetnek.
Velem szemben Aria foglalt helyet Kian ölében.Belenéztem a szemébe és ő is az enyémbe. Ekkor megláttam benne Kiant amint szalad hogy megcsókolja.
Elmosolyodtam és figyeltem a beszélgetést.

11 megjegyzés:

  1. nagyon nagyon imádom mikor lesz a kövi? :))))

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jóó:D kövit gyors:DD

    VálaszTörlés
  3. szia lenne pár kérdésemhány évesnek képzelted el hopeot jc conort és amy-t ?
    Am meg járni fog suliba mert amiket mindig olvastam blogot állandoan a suliban volt vamai am nagyon imádom a blogodat nagyon tetszik.... :))))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hope : 19 Jc : 21 Connor : 21 és Amy olyan 23 :D Nem fog suliba járni mivel már le érettségizett :D De Amy fogja tanítgatni :)
      Köszönömm szépen :)

      Törlés
    2. óóó oké vágom sok sikert a kövihez már nagyon várom .... :))))

      Törlés
  4. IIImáááááááádooooommm *w* gyorsan új részt <3 *o* :D

    VálaszTörlés
  5. nagyon jÓÓÓÓÓÓ mikor lesz új rész?

    VálaszTörlés